برندسازی شخصی

برندینگ فردی، راهکارهایی برای برندسازی شخصی خیره‌کننده

برندینگ فردی، راهکارهایی برای برندسازی شخصی خیره‌کنندهReviewed by Mansoor Kiarash on Feb 14Rating: 5.0برندینگ فردی، راهکارهایی برای برندسازی شخصی خیره‌کنندهساختن یک برند شخصی یا همان برندسازی فردی، فعالیتی متمایز از نفس برندسازی و برندینگ سازمانی نیست. بلکه پایه برندینگ فردی، بر اساس فعالیت های برندسازی کسب و کارهاست. اجرای برندینگ فردی راهکاری موثر برای افزایش آگاهی از برند در بین کاربران است.

اصطلاح برندینگ سال‌هاست تنها برای سازمان‌ها به‌کاربرده می‌شود، اما تکنیک‌هایی برای اجرای آن برای افراد نیز وجود دارد.

 

حتی اگر می‌خواهید به‌عنوان یک کارمند تمام‌وقت یک سازمان و یا شرکت فعالیت کنید، می‌بایست برای وقت‌های آزادتان برنامه چینی کنید.

 

در ادامه راهکارهایی برای ساخت برند فردی قوی به شما معرفی می‌کنم:

 

 

۱٫ خودتان را به‌عنوان یک برند ببینید

 

دوست دارید افرادی که شما را می‌شناسند، با چه نام و صفتی از شما یاد کنند؟

 

اگر می‌خواهید به‌عنوان یک خبره در کسب‌وکاری خاص یا یک تکنیک خاص مانند برندینگ شناخته شوید، می‌بایست نگاهی استراتژیک به روال اجرایی داشته باشید.

 

در هر موقعیتی که هستید، طوری رفتار کنید که از ظاهرتان حرفه‌ای بودن مشخص باشد.

 

 

۲٫ وب‌سایت داشته باشید

 

بدون شک نیاز است کاربران اینترنتی، بتوانند شما را در اینترنت پیدا کنند و به شما دسترسی داشته باشند.

 

لازم نیست وب‌سایتی استثنایی داشته باشید، تنها معرفی کلی، رزومه و شبکه‌های اجتماعی کفایت می‌کند.

 

 

۳٫ وضعیت خودتان را بدانید

 

زمانی که می‌خواهید برای فرایند برند سازی شخصی، مسیری را انتخاب کنید، بررسی کنید که در حال حاضر با چه خصوصیاتی شناخته می‌شوید.

 

خشت اول را روی بستری محکم بنا کنید تا دیوارتان همیشه صاف برود.

 

 

۴٫ ارزش بیافرینید

 

چرا کاربران باید از وب‌سایت شما استفاده کنند؟ زیرا شما محتوایی ارزشمند به آن‌ها ارائه می‌کنید.

 

محتواهای بسیار زیادی را دیده‌ایم که کسل‌کننده و شاید خنده‌دار باشند. پس بیش از کمیت، به کیفیت محتواها دقت کنید.

 

نگذارید محتوای بد برندتان را نابود کند.

 

 

۵٫ تنها کار نکنید

 

سعی کنید با سایر برندها هم فعالیت کنید. تنها کار کردن نشانه قدرت نیست، بلکه ساخت یک شبکه قوی از افراد معتبر بسیار ارزشمندتر از تلاش شما در بازاری پرازدحام است.

 

توانایی شما برای ایجاد ارتباط با یک برند، یک برگ برنده خواهد بود.

 

 

۶٫ داستان شما چیست؟!

 

همه برندهای فردی، داستانی قابل‌شنیدن دارند که اکثر طرفدارانشان آن را خوانده‌اند.

 

در وب‌سایتتان بخشی را به تعریف کردن این داستان تخصیص دهید تا کاربران را با شخصیتتان درگیر کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *