جملات صفحات فرود را چگونه انتخاب کنیم؟ بخش اول

جملات صفحات فرود را چگونه انتخاب کنیم؟ بخش اولReviewed by Mansoor Kiarash on May 19Rating: 5.0جملات صفحات فرود را چگونه انتخاب کنیم؟ بخش اولطراحی یک صفحه فرود یا لندینگ پیج، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به خوبی افزایش نرخ تبدیل را با تولید محتوای نوشتاری موثر ایجاد کنید. ایجاد محتوا و جملات موثر ریشه در فعالیت های صحیح بازاریابی دارد و می تواند با استفاده از راهکار هک رشد، موفقیت را به بیشترین میزان ممکن هدایت کند.

طراحی صفحات فرود موثر با بانس کم و درگیری بالا برای کاربران، یکی از چالشی ترین فعالیت ها برای هکرهای رشد و بازاریاب هاست.

 

در قسمت اول این مقاله، درمیابیم که چگونه می توان با استفاده از جملات، برای موفقیت در طراحی یک صفحه فروش برنامه ریزی نمود.

 

در ادامه چند مرحله از راهکارهای تعریف جملات تاثیرگذار را به نمایش می گذارم که می تواند به خوبی در زمینه هک رشد و طراحی صفحات سودمند باشد:

 

 

۱٫ در صنعت فروش بلیط مسافرتی هستید؟ مثبت باشید

 

تحقیقات نشان می دهد که حتی افزایش ۱% جملاتی که با تهدید یا ترس هستند، باعث کاهش نرخ تبدیل تا ۲۵% می شود.

 

منظور کلماتی مانند اینها است: پول، هزینه، محدود، بی پایان، تهدید، ناامید، پول نقد

 

در عوض ترکیبانی نظیر اینها می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد: لذت، راز، شخصی، ذخیره، پاداش، دوستانه

 

طراحی لندینگ پیج 1

 

۲٫ در صنعت مشاوره کلمات ناراحت کننده استفاده نکنید

 

صنعت مشاوره، صنعتی پاک و شفاف نیست، زیرا بسیاری از افراد ناکارآمد در زمینه بازاریابی، تجربه بسیار بدی را برای صاحبان کسب و کارها رقم زده اند.

 

سعی کنید از کلماتی که حس ناراحتی را منتقل می کند استفاده نکنید، مانند: سرزنش، فروپاشی، حقه زدن، جرم

 

خودتان هم احساس می کنید، اینها اصلاً محرک خوبی برای تصمیم گیری نیستند.

 

طراحی لندینگ پیج 2

 

۳٫ در رشته های بازرگانی و بازاریابی، غالباً ترس چندان موثر نیست

 

استفاده از ترس، همیشه باعث افزایش نرخ تبدیل نمی شود. این رویداد در کسب و کارهای مرتبط به سلامتی، قانون و سفر باعث کاهش نرخ تبدیل نیز می شود.

 

اگرچه که طبق نمودار، در صنعت مشاوره، ۱ تا ۲ درصد افزایش را با این راهکار داریم، اما در مورد سایر صنایع، نتایج در نمودار مشخص است.

 

در کل سعی در استفاده زیاد از این کلمات نداشته باشید، به تعداد کمی بسنده کنید.

 

طراحی لندینگ پیج 3

 

۴٫ در صفحات خدمت محور، کوتاه و مفید سخن بگویید

 

نتایج نشان دهنده این است که صفحاتی با حدود ۱۰۰ کلمه، نرخ تبدیلی بهتر از صفحاتی با ۵۰۰ کلمه دارند.

 

پیگیری از این راهکار، باعث می شود تا تاثیر مثبتی بر کاربران بگذارید. اما، پیش شرط این اتفاق این است که شما بیش از ۸% از کلماتتان، شامل کلماتی مثبت باشند. نظیر: راهنمایی، حساب کاربر، قوی، توانایی، تدارک

 

طراحی لندینگ پیج 4

 

با استفاده از این راهکارها که زیرمجموعه بازاریابی هستند، می توانید فرضیه هایی را آزمون کنید که باعث موفقیت خیره کننده ای در فرایند هک رشد کسب و کارتان شود.

 

بخش دوم مقاله را در این لینک مطالعه کنید.

 

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *