طراحی جملات برای لندینگ پیج ها

جملات صفحات فرود را چگونه انتخاب کنیم؟ بخش دوم

جملات صفحات فرود را چگونه انتخاب کنیم؟ بخش دومReviewed by Mansoor Kiarash on May 25Rating: 5.0جملات صفحات فرود را چگونه انتخاب کنیم؟ بخش دوم – منصور کیاشدر ادامه طراحی صفحات فرود و طراحی جملات مربوط به آنها، می بایست اشاره نمود که ترکیبات ساخته شده از شادی و یا لذت در همه کسب و کارها نمی تواند سودمند باشد. در این بخش است که ترکیب صحیح استفاده از بازاریابی محتوا و آنچه مشتری می داند و هک رشد، به عنوان تکنیکی برای دانستن تجربیات، می تواند به خوبی برای طراحی صفحه سودمند واقع شود.

در مقاله قبلی نیز اشاره کردیم که تولید محتوا برای صفحات فرود چه میزان در موفقیت آن صفحه تاثیرگذار است.

 

برای مطالعه بخش اول مقاله کلیک کنید

 

در این بخش، قصد دارم چند زمینه کسب و کاری دیگر را معرفی کنم که می توان با ترکیبی از هک رشد و بازاریابی محتوا، آن را به بهترین شکل ممکن طراحی نمود.

 

 

۵٫ لذت تحصیلات بیشتر را اشاعه دهید

 

پیشبرد تحصیلات یک نفر به مقاطع بالاتر، چیز زیبایی است. پس نمی توان منکر شد که کلماتی که با لذت همراه هستند، می تواند نرخ کلیک صفحه را افزایش دهد.

به عنوان مثال، می توان از ترکیبات روبرو استفاده نمود: بورس تحصیلی، فارغ التحصیلی، پشتوانه علمی، بی نظیر بودن، پرستیژ اجتماعی

 

نرخ کلیک 5

 

۶٫ صداقت در بعضی از کسب و کارها مفید است

 

استفاده از کلماتی که به صورت غیر مستقیم حس صداقت را ایجاد می کند، می تواند در صنایع مسافرتی و خدمات کسب و کارها، نرخ کلیک بیشتری را ایجاد کند.
مطالعات نشان داده است که کلماتی که حس اعتماد را ایجاد می کنند، می بایست بسیار استراتژیک و البته با احتیاط استفاده شوند.

استفاده از این کلمات می تواند تا ۳% افزایش نرخ کلیک را داشته باشد، اما از طرفی استفاده زیاد و غلط از آن، می تواند تا بیش از ۱۰% کاهش نرخ کلیک را داشته باشد. (این نقطه ای است که هک رشد، می تواند به خوبی تعیین کند میزان صحیح استفاده از این کلمات برای کسب و کارتان چقدر است)

به عنوان مثال از کلمات روبرو می توانید استفاده کنید: نصیحت، تثبیت شده، پرداخت امن، قانونی

 

نرخ کلیک 6

 

۷٫ صنایعی که قرض می دهند یا اعتبار می سازند

 

آنالیزها نشان می دهد که این صنایع، می بایست صفحاتی خلوت تر از سایرین داشته باشند.

در حقیقت در این تحقیق مشخص شد زمانی که یک صفحه، کمتر از ۴۰۰ کلمه داشته باشد، صفحه ای خوب است، اما در این صنعت، صفحاتی با کمتر از ۱۰۰ کلمه، می تواند نرخ کلیک را تا ۲ برابر افزایش دهد.

 

نرخ کلیک 7

 

۸٫ در مشاوره کسب و کارها لاف نزنید

 

اگر شما در صنعت مشاوره فعالیت می کنید، شاید فکر کنید کلماتی نظیر تخمین، دستیابی، بهینه‌سازی به جذب مشتری کمک می کند، در صورتی که مشتریان این ها را تنها لاف زدن تلقی می کنند.

نتایج نشان می دهد صفحات فرودی که بیش از ۱٫۵% محتوای آنها لاف زدن است، حدوداً ۲۵% کمتر کلیک می شوند! می بایست نسبت مورد نیاز در کسب و کارتان را با استفاده از هک رشد بیابید و بی گدار به آب نزنید.

 

نرخ کلیک 8

 

۹٫ کلمات شیرین و لذت بخش، همیشه خوب کار نمی کنند

 

اگر به دنبال استفاده از کلماتی مثل رضایتمند، شاد، امن، خاص و غیره هستید، بهتر است این ترکیبات را در صنایع اجاره یا خرید خانه به کار ببرید. زیرا در بعضی از صنایع، اصلا عملکرد خوبی ندارند.

پس، کلماتتان را خردمندانه انتخاب کنید و با استفاده از تکنیک هک رشد، سعی کنید در بازاریابی محتوا، اعدادی را به دست آورید که برای کسب و کار شما ساخته شده اند.

 

نرخ کلیک 9

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *