الزامات شروع یک کسب و کار

الزامات شروع یک کسب و کار چیست؟

الزامات شروع یک کسب و کار چیست؟Reviewed by Mansoor Kiarash on Apr 13Rating: 5.0الزامات شروع یک کسب و کار چیست؟الزامات شروع یک کسب و کار استارت آپی در هر زمینه صنعتی که باشد ثابت است. شروع یک استارت آپ می تواند به روش های مختلفی باشد، اما تحلیل در شروع یک کسب و کار نقش تعیین کننده ای دارد که نباید از نظر صاحت کسب و کار دور بماند. استارت آپ ها به دلیل انعطاف بالا، می توانند نتایج بهتری بگیرند.

شروع یک کسب و کار همیشه با چالش ها و مشکلاتی روبرو است. اما با چه راهکارهایی می توان این شروع را آسان تر کرد؟

 

یک کسب و کار استارت آپی را می توان با ۳ دسته فعالیت، ایمن کرد و سوددهی آن را تضمین نمود:

 

 

فعالیت های برندینگ:

 

فعالیت های برندینگ در حقیقت ضامن خاص بودن کسب و کار شما است. یک کسب و کار خاص، به این معنی است که قول ارائه شده به مشتری یک عنوان یا اصطلاح جدید باشد.

 

به عنوان مثال همه بازار البسه، تضمین زیبایی و یا دوام را به مشتری قول می دهند (فارغ از اینکه کدام یک پایبند تعهداتشان هستند) اگر قصد ورود به بازار لباس را دارید، می بایست از یک تضمین محکم تر و خاص تر استفاده کنید.

 

به این تضمین USP (پیشنهاد خاص فروش) گفته می شود. این قول یا تضمین را برای برندتان در نظر بگیرید، سپس کسب و کار را آغاز کنید.

 

 

فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی:

 

تبلیغات برخلاف آنچه به نظر می رسد، بسیار پیچیده تر از آن است که در صحبت آشکار می شود.

 

فعالیت های تبلیغاتی می بایست مسقیماً سوار بر شعارها و قول های برندینگ باشد و زمانی که بتواند قول برندتان را به مشتری القا کند، می توان ROI قابل قبولی را به همراه داشته باشد.

 

از طرفی در فرایند بازاریابی، می بایست پس از فروش اولیه نیز، برنامه هایی برای جذب مجدد مشتریان و یا ایجاد مشتری وفادار را در دستور کار قرار داد.

 

هیچ گاه از تبلیغات دست نکشید، حتی اگر روزانه ۱۰۰٫۰۰۰ تومان هم باشد، ممکن است مسیرها و کانال های تبلیغاتی بسیار خوبی را آشکار کند که در کمپین تبلیغاتی بعدی باعث صرفه جویی خواهد شد.

 

 

فعالیت های هک رشد:

 

هک رشد، کلید موفقیت یک استارت آپ است.

 

نگذارید محصولتان بو و رنگ قدیمی به خود بگیرد. محصولی برای مشتریان ارزشمند است که مداماً ارزش نزد مشتری را افزایش دهد.

 

پس در ابتدای شروع کار، یک گروه هک رشد تشکیل دهید تا به صورت هفتگی، ایده ها و نظریات جدید را در مورد محصول آزمون کنید.

 

تست فرضیه و جدی گرفتن فرایند هک رشد، می تواند سودآوری چند صد درصدی را برای کسب و کار به همراه داشته باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *