چه انتظاری از کسب و کار ها می بایست داشت؟

چه انتظاری از کسب و کار ها می بایست داشت؟Reviewed by Mansoor Kiarash on Aug 31Rating: 5.0چه انتظاری از کسب و کار ها می بایست داشت؟انتظار دارید یک مشاور کسب و کار برای شما چه کاری انجام دهد؟ معجزه بازاریابی یا معجزه برندینگ به معنای واقعی کلمه وجود ندارد، تنها مسئله این است که آیا صنعت کشش وضعیت مطلوب کسب و کار را دارد یا خیر. اگر صنعت شما موفق نباشد، حتی یک معجزه گر هم نمی تواند وضعیت تبلیغاتتان را بهبود ببخشد.

آیا انتظار دارید با درخواست کمک از یک مشاور کسب و کار، بازاریابی یا برندینگ و یا حتی هک رشد، درآمد کسب و کارتان چندین برابر شود!؟

 

بسیاری از صنایع در بازار ایالات متحده، هنوز پس از سالیان سال، نتوانسته اند کل سهم بازار را از آن خود کنند. به تصویری برخورد کردم که شاید بتواند دید روشنی به شما درباره نحوه رشد کسب و کارها ارائه کند.

 

 

انتظار از هک رشد

 

در این تصویر می بینید که استفاده از تلفن، پس از حدوداً ۵۰ سال به عدد ۶۰% رسید، این عدد برای ماشین لباس شویی حدوداً ۴۵ سال بوده و حتی مصرف ۶۰ درصدی برق شهری نیز، ۲۵ سال به طول انجامید.

 

اگر اینترنت و گوشی تلفن همراه را نیز بررسی کنیم، می بینیم این اتفاق در حدود ۱۵ سال رخ داده است.

 

 

این اطلاعات که از داده های دانشگاه MIT برداشت شده است، نشان می دهد سرعت پیشرفت در استفاده از تکنولوژی به سرعت در حال افزایش است.

 

 

پس، پیش از اینکه بخواهید از یک مشاور تبلیغاتی بخواهید برای کسب و کارتان معجزه کند، شاید بهتر باشد ببینید سرعت گرایش مصرف کنندگان نسبت به صنعتتان چگونه است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *