ارتقای برندینگ

راهکارهایی برای ارتقای برندینگ فردی و شغلی در سال آینده

راهکارهایی برای ارتقای برندینگ فردی و شغلی در سال آیندهReviewed by Mansour Kiarash on Jan 21Rating: 5.0راهکارهایی برای ارتقای برندینگ فردی و شغلی در سال آیندهبرندینگ فردی مانند برندینگ کسب و کارها، راهکاری صحیح و موثر برای افزایش سوددهی مشاغل است. ارتقای برندینگ و برندسازی در فضای کسب و کارهایی که رقابت زیادی در آن وجود دارد، به خوبی مشهود است. ارتقای برندسازی، می بایست بر اساس دستورالعمل های خاص برند انجام پذیرد.

در سال آینده بیش‌ازپیش برندینگ، نقش تعیین‌کننده‌ای در بازار ایفا خواهد نمود. زیرا میزان استفاده از برندینگ، با میزان رقابت کسب‌وکارها افزایش می‌یابد.

 

با توجه به کسب‌وکارهایی که در آن‌ها به‌عنوان مشاور برند و یا مشاور کسب‌وکار فعالیت داشتم، پیشرفت فعالیت‌های برندینگ و بازاریابی را مشاهده کردم. در ادامه نکاتی را ارائه خواهم کرد که می‌تواند به‌خوبی فعالیت‌های برند سازی را جهت‌دهی نماید:

 

 

۱٫ اجرای ایمیل مارکتینگ به‌صورت منظم

 

اگر می‌خواهید برند شما به یاد مشتریان بماند، می‌بایست به‌صورت منظم با آن‌ها در ارتباط باشید. یکی از بهترین و البته فاخرترین راهکارهای ارتباط با مشتریان، روش ایمیل مارکتینگ است.

 

شاید این تکنیک کمی پیر باشد! اما باور داشته باشید که نسبت به بسیاری از راهکارها مؤثرتر است. بازاریابی ایمیلی، می‌تواند یکی از بهترین راهکارهای ارتباط و برندسازی یک کسب‌وکار باشد.

 

 

۲٫ از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید

 

شبکه اجتماعی فقط یک راهکار تفریحی نیست. روزانه ۱ ساعت برای به‌روزرسانی صفحات شخصی خودتان نیز زمان بگذارید. تبلیغ صرف برای کسب‌وکار راهکاری قدیمی بوده است.

 

امروزه ساخت برند شخصی برای صاحبان کسب‌وکارها موضوعی الزامی و لاینفک است و به‌اندازه شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار، تعیین‌کننده است.

 

 

۳٫ برای شخص خودتان یک وب‌سایت شخصی داشته باشید

 

لازم نیست حتماً یک وب‌سایت حرفه‌ای و کامل را طراحی کنید. همین‌که در صفحه‌ای که متعلق به خود شما باشد کاربران بتوانند کمی بیشتر و البته کمی دقیق‌تر درباره شما بخوانند، می‌تواند وسیله‌ای خوب برای ساخت برند را به همراه داشته باشد.

 

 

۴٫ در شبکه اجتماعی، نسبت به فعالیت‌های کاربران عکس‌العمل نشان دهید

 

سعی کنید در هر هفته ۱ ساعت از زمانتان را به انجام مباحثه‌های هدفمند و منطقی در راستای کسب‌وکارتان بپردازید. از کانال‌های تلگرامی گرفته تا اینستاگرام و هرکجا که بحثی منطقی بود، حضور شمارا می‌طلبد.

 

 

۵٫ به مراجعان واقعاً مشاوره بدهید

 

از ارائه اطلاعاتتان نترسید. هیچ‌کس از ارائه اطلاعاتی که به دست آورده ضرر نکرده و هیچ‌گاه کسی نمی‌تواند توان تحلیلی ذهن شمارا بدزدد. شاید بتواند یکی از خروجی‌های تفکرات شمارا داشته باشد، اما کماکان در ارتباط آن با مؤلفه‌های مختلف کسب‌وکار ناتوان خواهد بود.

 

پس، مشورت بدهید و از این کار نترسید. این عملکرد امکان دعوت شدن برای کنفرانس‌ها، رویداد‌های کسب‌وکاری و یا حتی رادیو و تلویزیون را افزایش می‌دهد.

 

 

۶٫ هرگز از حرکت نایستید

 

شما به چه دقیق در کسب‌وکارتان و یا در زندگی شغلی شخصیتان موفق هستید؟

 

زیرا در صنعتتان نوآوری یا وجه تمایزی داشته‌اید. اگر حتی لحظه‌ای هم از پیشرفت کردن متوقف شوید، بدانید که این وجه تمایز، در اولویت‌های بعدی قرارگرفته است و زمانی که تمایز جدیدی نداشته باشید، کسب‌وکارتان به‌سوی انحلال پیش می‌رود.

 

همیشه بیاموزید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *