۴ راهکار عملی برای ایجاد ثبات در برندینگ – منصور کیارش

4 راهکار عملی برای ایجاد ثبات در برندینگ – منصور کیارشReviewed by Mansoor Kiarash on Jul 26Rating: 5.04 راهکار عملی برای ایجاد ثبات در برندینگ – منصور کیارشراهکارهای عملی برای ایجاد ثبات در برندینگ و برندسازی، یکی از مهمترین مسایلی است که یک کسب و کار باید در فرایند اجرای برندینگ به آن التزام داشته باشد. یک برند زمانی می تواند قابل اعتماد باشد، که ثبات در حرکت خدماتی یا فروش آن با شعارهایی که برند به مشتریان می دهد مربوط باشد. در ادامه 4 راهکار آن را بررسی می کنیم

هیچ شکی نیست که تاثیرگذارترین راهکار در فرایند برندینگ، ثبات قدم و ثبات عملکرد در کل فرایند است و می تواند ذهنیت مشتریان را شکل دهی کند.

 

در ادامه به راهکارهایی می پردازم که باعث می شود یک برند، به مشتریانش اثبات کند در شعار و عمل، ثابت قدم است:

 

۱٫ همه جا به یک صورت دیده شوید

همیشه از نام و یا شعارتان در محصولات و مکانهای مربوط به محصول یا خدمات یکسان دیده شوید. آیا تا بحال دیده اید پپسی، بیش از یک شعار در محصولات یا تبلیغاتش داشته باشد؟

 

۲٫ یا یک نفر باشید، یا یک کسب و کار

مطمئن باشید هدفگیری برندینگ، نمی تواند برای معرفی هردو آنها موثر باشد، پس بدانید که هدف شخصیت حقوقی خواهد بود یا حقیقی

 

۳٫ SEO کنید

بی شک همه برای یافتن راه حل ها، به گوگل مراجعه می کنند، پس شما نیز از این بازار ناب فاصله نگیرید. رتبه ۱ در جستجو ها، می تواند به خوبی شما را مشهور کند.

 

۴٫ کانال مربوط به کسب و کار را بیابید

هر کسب و کاری از یک مسیر به خوبی معرفی می شود. مشخصاً شما نمی توانید مشاوره بازاریابی را از طریق توزیع تراکت در خیابان به مردم معرفی کنید، کاری که شاید برای یک تهیه غذا کاری منطقی باشد.

 

این ۴ راه‌حل اولیه، به یک برند اجازه می دهد ثبات قدم در فرایند برندینگ، به بخش اصلی فعالیت های برندسازی آن تبدیل شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *