بررسی ۳ کمپین بسیار موفق در اینستاگرام – منصور کیارش

بررسی 3 کمپین بسیار موفق در اینستاگرام - منصور کیارشReviewed by Mansoor Kiarash on Aug 1Rating: 5.0بررسی 3 کمپین بسیار موفق در اینستاگرام - منصور کیارشکمپین های موفق در اینستاگرام، دارای استراتژی های مختلفی از نظر شبکه های اجتماعی هستند. در این مقاله به 3 مورد از موفق ترین تبلیغات اینستاگرامی اشاره می کنم که می تواند به صورت ناگهانی، فروش از تبلیغات اینستاگرامی را دگرگون کند و نیازمند هزینه بسیار کمی خواهد بود. این کمپینهای اینستاگرامی، از 3 استراتژی کلی بازاریابی و تبلیغات پیروی می کنند.

اینستاگرام با درگیر کردن بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در جهان و ۱۰۰ میلیون تصویر و ویدیو در سال ۲۰۱۷، به یکی از بزرگترین بسترهای اجتماعی تبدیل شده است.

 

این حجم استفاده نرم افزار مذکور، دلیل بر ورود بازاریابان و شرکت ها به این بستر شده است.

 

در ادامه قصد دارم ۳ کمپین برتر در سال اخیر را معرفی کنم:

 

۱٫ آدیداس اصل

 

آدیداس در این تبلیغ، با استفاده از یکی از خوانندگان بزرگ هیپ هاپ به نام اسنوپ داگ، تاکید بر استفاده از محصولات اصلی آدیداس داشت که در نوع خود کمپینی موفقیت آمیز بود.

 

تبلیغ آدیداس

 

این کمپین به دلیل استفاده از روش بازاریابی تاثیرگذاران، توانست توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و یکی از بهترین فعالیت های بازاریابی سال شود.

 

۲٫ ایر بی ان بی

 

این برند که در سراسر جهان به ارائه خدمات سکونت شهرت دارد، با اجرای کمپین اینستاگرامی، سعی کرد کاربران سراسر جهان را به سمت خود جلب نماید.

 

ایر بی ان بی اینستاگرام

 

ایر بی ان بی در این کمپین سرمایه گذاری خوبی بر ادراکات کاربرانش نمود. این سرمایه گذاری به این کسب و کار کمک کرد تا در آستانه رویدادهای بزرگی نظیر جایزه گرمی، تعطیلات فصلی و جام جهانی موفقیت خیره کننده ای کسب کند.

 

۳٫ اورنج تئوری

 

این کسب و کار که از اینستاگرام به عنوان بستر اصلی بهره می برد، تابحال راهکارهای زیادی را در اکانت اینستای خود آزموده است.

 

 

اورنج تئوری اینستاگرام

 

این تصویر که توانست یکی از بهترین کمپین های موجود را برای این شرکت رقم بزند، با هدف گیری شخصی سازی تبلیغ پیش رفت. این تکنیک که به آن اثبات اجتماعی گفته می شود، کاربران را با نشان دادن تصاویر واقعی، به خرید خدمات یا محصولات ترغیب می کند و از نظر روانشناسی، یک روش کاملاً موثر و اثبات شده است.

 

شما برای کسب و کارتان چه نوع استراتژی را انتخاب کرده اید؟

پیشنهاد می کنم یکی از این سه راهکار قوی را پیش ببرید و مانند آدیداس، ایر بی ان بی و اورنج تئوری، موفقیت را در شبکه اجتماعی تجربه کنید:

 

بازاریابی تاثیرگذارها

افزایش آگاهی کاربران از برند

اثبات اجتماعی

 

برای مشاوره بازاریابی و تبلیغات، به این صفحه مراجعه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *