۶ ابزار اصلی در برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی آنلاین

6 ابزار اصلی در برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی آنلاینReviewed by Mansour Kiarash on Feb 2Rating: 5.06 ابزار اصلی در برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی آنلاینکمپین های تبلیغاتی آنلاین که توسط ابزارهای بازاریابی آنلاین ساخته می شود، مجموعه ای از فعالیت ها در زمینه بازارایابی و تبلیغات است که کمپین تبلیغاتی نامیده می شود و افزایش سودآوری را برای کسب و کارها به همراه دارد

اگر یک مدیر بازاریابی و یا صاحب استارت آپ هستید و می خواهید کمپین تبلیغاتی اجرا کنید، این مقاله را از دست ندهید.

 

برای برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی، بسته به بودجه آن، رسانه های زیادی در دسترس هستند و می توانید برای کمپین های ارزان قیمت، یکی از ابزارهای زیر و برای کمپین های قوی، از همه آنها بهره ببرید.

 

البته مواردی که در زیر معرفی می شوند، تنها متعلق به روش های تبلیغاتی آنلاین هستند

 

 

۱٫ تبلیغات بنری

 

یکی از آشناترین روشهای تبلیغاتی است. شما در هر وب سایتی می توانید ردپای تبلیغات را ببینید و بنرهای رنگی و کوچک و بزرگ را مشاهده کنید که بسته به ترافیک روزانه وب سایت ها قیمت گذاری های متفاوتی دارند.

 

اجاره کردن این بنرها علاوه بر ایجاد ورودی به وب سایت، برای بهینه سازی موتورهای جستجو نیز موثر است.

 

 

۲٫ تبلیغات کلیکی

 

تبلیغات کلیکی که در حقیقت تبلیغات بنری غیر مستقیم هستند، به نوعی، بنرهایی هستند که توسط بنگاه هایی اجاره می شوند. آنها بنر را اجاره می کنند، سپس از مشتریانی که درخواست تبلیغات می کنند، به ازای هر یک کلیک آن مبلغی را پرداخت می کنند که البته عدد کمی است.

 

در این روش شما با پرداخت مبالغ کم، می توانید در وب سایت های بزرگی تبلیغات کنید.

 

 

۳٫ تبلیغات بر پایه بازدید

 

در تبلیغاتی که در رسانه های اجتماعی انجام می شود، یک روش محاسبه میزان هزینه و در حقیقت ارزش تبلیغات، تعداد بازدید یک تبلیغ است.

 

این روش که در نرم افزارهای اینستاگرام و تلگرام و شبکه های اجتماعی از این دست استفاده می شود، به علت تعدد افرادی است که با تبلیغ شما روبرو می شوند. فرضاً تبلیغ شما در بین ۲ میلیون نفر به نمایش گذاشته می شود و شما بر پایه این بازدید هزینه پرداخت می کنید.

 

 

۴٫ پوش نوتیفیکیشن موبایل

 

بیشترین استفاده از پوش نرم افزارها، برای تولید کنندگان اصلی آن است. اما توسعه دهندگان نرم افزارها، برای کسب درآمد از نرم افزارها، یک مرحله از ارسال پیام را به شما اجاره می دهند. در حقیقت می توانید به جای دارنده نرم افزار، به کاربرها پیام ارسال کنید.

 

 

۵٫ پوش نوتیفیکیشن وب

 

شرحی که در بالا رفت، درباره کامپیوترهای شخصی نیز صادق است. شما می توانید با پرداخت هزینه، وب سایتی را که تعدادی از کاربرانش را جذب خود کرده را به خرید محصول یا خدماتتان دعوت کنید.

 

 

۶٫ رپورتاژ خبری

 

رپورتاژ خبری، یک شمشیر دو لبه است و هم از نظر میزان آشنایی کاربران با شرکت و خدمات تبلیغ کننده و هم از نظر تاثیرگذاری در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو تاثیرگذار است.

 

در انتخاب صحیح رسانه برای اجرای رپورتاژ خبری، می توان هم انتظار فروش خدمات/محصولات را داشت و هم بر تاثیر پذیری سئویی کلمه خاصی که از طریق آن لینک ارائه شده امیدوار بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *