افزایش فروش کسب‌ و کارها و ۶ راهکار آسان

افزایش فروش کسب‌ و کارها و 6 راهکار آسانReviewed by Mansour Kiarash on Dec 26Rating: 5.0افزایش فروش کسب‌وکارها و راهکارهای ساده آنافزایش فروش، شامل راهکارهایی ساده است که برای یک کسب و کار خاص طراحی نشده است. در حقیقت افزایش فروش بوسیله بازاریابی اجرا می شود و مجموعه نکاتی عمومی درباره نحوه معرفی محصول و نحوه صحبت با مشتری است

صنعت و حرفه فروش، هرروز راه خود را سریع‌تر پیش می‌گیرد و پیش از آن‌که بدانید، محصولاتی شبیه به محصول شما رونمایی می‌شود و سهم خود را از بازار می‌گیرد.

 

هیچ تفاوتی ندارد ک شما در چه صنعتی باشید، مهم این است که آنچه شما در گذشته برای فروش اجرایی می‌کردید، امروز قطعاً توانایی قدیم خود را ازدست‌داده است.

 

آیا فروش‌های تلفنی برای بیمه عمر یا کپسول‌های آتش‌نشانی را یادتان هست؟ کمتر شده‌اند یا بیشتر؟ مشخص است که با ورود روش‌های جدید، حجم این روش فروش و تبلیغات کاهش پیداکرده است. امروز زمان آزمون‌وخطا کردن فرضیه‌های فروش نیست، بلکه زمان فروش است!

 

در ادامه، روش‌هایی ساده را برای افزایش فروش مطرح می‌کنم که می‌تواند راندمان فروش را دچار تغییر کند:

 

۱٫ مأموریتتان را شفاف کنید

 

جایگاه کسب‌وکار را بدانید. پاسخ این سؤالات را بدهید تا کمپین تبلیغاتی‌تان با شناخت بیشتری پیش برود.

 

چه‌کاری را بهتر انجام می‌دهید؟

چه کسی برای چه چیز به شما نیاز دارد؟

جنبه‌های شفاف محصول چیست؟

مشتریان چقدر حاضرند پول پرداخت کنند؟

 

۲٫ مأموریت‌تان را بخش‌بندی کنید

 

سنگ بزرگ نشانه نزدن! اهدافتان را دسته‌بندی کنید و هر یک را در قالب یک هدف دست‌یافتنی ثبت کنید. این کار به شما کمک می‌کند بتوانید بهتر پیگیر پیشرفت کار باشید.

 

۳٫ اول شناخت نیاز، پس‌ازآن فروش

 

فقط نیاز مشتری را هدف بگیرید. مشتری نیازی خاص دارد که محصول شمارا خریداری می‌کند، پس سعی کنید هنگام فروش، این نیاز را بزرگنمایی کنید تا راندمان فروش افزایش یابد.

 

البته می‌بایست خلاقیت را در فروش و بازاریابی حتی لحظه‌ای از دست ندهید.

 

۴٫ سؤال کنید، خوب گوش دهید، سپس اقدام کنید

 

مهم‌تر از هر چیز، این ۳ مرحله افزایش فروش را به همراه دارد. سؤالات خلاقانه، مرتبط و برنامه‌ریزی‌شده از مشتری بپرسید، به‌خوبی توانایی گوش دادن و یادگرفتن را توسعه بدهید و عکس‌العملی نشان دهید که مشتری بفهمد شما به صحبت او گوش‌داده‌اید.

 

۵٫ پایه‌ها را خوب محکم کنید

 

همیشه راه برای بهبود باز است. به شرطی که شما:

 

خلاقیت در بررسی محصول را افزایش دهید

واقعیت‌ها را ببینید

توانایی‌های کلامی‌تان را افزایش دهید

یک فروشنده عالی را بیابید و خود را به توانایی‌های او نزدیک کنید.

 

۶٫ وقت را هدر ندهید

 

با تمرکز بر به دست آوردن اهدافی که قبلاً نوشته‌اید، سعی کنید کارهای حاشیه‌ای و زمان‌بر را حذف کنید. مطمئناً یک ساعت کار تحلیلی روی جنبه‌های محصول و نیازهای مشتری، مؤثرتر از یک هفته کار صرف فروش با چشمانی بسته است.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *