ایمیل های فروش

چگونه ایمیل ها را جذاب تر کنیم؟ – منصور کیارش

چگونه ایمیل ها را جذاب تر کنیم؟ - منصور کیارشReviewed by Mansoor Kiarash on May 2Rating: 5.0چگونه ایمیل ها را جذاب تر کنیم؟ - منصور کیارشافزایش باز شدن ایمیل ها ارتباط مستقیم با توانایی شما در جذاب کردن ایمیل ها دارد. سعی کنید برای فرایند ایمیل مارکتینگ تان از روش های ذکر شده استفاده کنید تا افزایش باز شدن ایمیل ها، افزایش فروش را به همراه داشته باشد.

ارتباطات، به منزله خون برای پیکره فروش است و یکی از بهترین راه های ارتباطی در بازاریابی، ارسال ایمیل است.

 

به دلیل بمباران ایمیل های تبلیغاتی، گرایش مردم نسبت به باز کردن ایمیل ها کاهش یافته است. در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را ارائه کنیم که باعث افزایش میزان بازدید ایمیل ها و طبیعتاً افزایش فروش از ایمیل مارکتینگ می شود.

 
 

۱٫ کاربرانمان را بشناسیم

 
این موضوع که بیش از یک راهکار، یک زیرساخت است، به شما کمک می کند زمینه طراحی ایمیل را بهینه سازی کنید. اگر مشتریان شما خانم هستند، طبیعتاً موفقیت کمی در مورد معرفی یک خودرو دارید. بالعکس هم زمانی که کاربرانتان آقایان باشند، نمی توانید اطلاعات لوازم آرایشی منتقل کنید.

 
پس ابتدا زمینه کلی علایق را بسنجید.

 
 
۲٫ اثبات اجتماعی

 
با استفاده از گرایشات سایر مردم، می توانید اثبات کنید که خرید محصول یا خدمت شما منطقی است. مردم همیشه برای انتخاب در خارج از فضای اینترنت، به دنبال یک دلیل اجتماعی برای کارشان هستند. مثلاً در انتخاب رستوران، غالباً رستوران هایی که صف شلوغ تری داشته باشند، هدف مشتریان می شوند.

 
 
۳٫ با جواب بله وارد شوید

 
سعی کنید از کاربرانتان سوالی بپرسید که در پاسخ میل به نه گفتن نداشته باشند. این کار باعث می شود یک قدم موثر برای باز کردن ایمیل ها بردارید.
 

 
۴٫ تحریک کنید
 

سعی کنید در عناوین و متن مورد استفاده، از احساسات کاربران استفاده کنید. کاربرانی که گرایشات احساسی نسبت به ایمیل شما داشته باشند، مطمئناً با دقت بیشتری آن را می خوانند.
 

نظرتان درباره بحث استقلال و پرسپولیس یا خودروسازهای ایرانی چیست؟
 

 
۵٫ دلیل را بگویید

 
اگر از کاربران چیزی را خواستید، دلیل آن را حتماً ذکر کنید. ذکر دلیل برای ارائه اطلاعاتی خاص یا فروش محصولی خاص، تا ۶۰% احتمال موفقیت را افزایش می دهد.

 
 
۶٫ ارزش کلیدی را اول بیان کنید

 
همه مشتریان می خواهند بدانند که چه روی خواهد داد اگر آنها از محصول شما برای خودشان یا کسب و کارشان استفاده کنند. به یاد داشته باشید که در ایمیل زمان زیادی ندارید، پس آن را هرچه زودتر بیان کنید.
 

در نهایت می بایست با استفاده از روش های بالا، هر روز ایده ها را با A/B تست، ارزیابی کنید، زیرا سلیقه مشتریان با یکدیگر کاملاً متفاوت است. نتیجتاً از کسب و کار دیگری کپی برداری نکنید.
 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *