تفاوت بازاریابی و برندینگ چیست؟ – منصور کیارش

بعضی از کسب و کارهای ایرانی که با مفاهیم ابتدایی بازاریابی و برندینگ آشنایی دارند، در نقطه آغاز این دو فرایند، دچار سردرگمی می شوند ادامه مطلب …

آمارهای جهانی بازاریابی و مشکلات بین المللی در این حوزه

بازاریابی که به نوعی قلب یک کسب و کار و عامل پیشرفت آن محسوب می شود، دچار چالش هایی است که در سطح بین المللی روی می دهد. ادامه مطلب …

چگونه کمپین تبلیغاتی موفق اجرا کنیم؟

اگر بخواهید مشابه کمپین تبلیغاتی نایک را برای کسب و کار کوچکتان اجرا کنید، مطمئناً به مشکل برخواهید خورد. ادامه مطلب …

۴ عبارت که در بازاریابی ایمیلی منسوخ شده اند

استفاده از عبارات کلیشه ای در بازاریابی ایمیلی چندان جذابیت ندارد. اما بدتر از آن استفاده مکرر و بیش از حد از آنهاست. ادامه مطلب …

بازاریابی آنلاین و آفلاین و کمپین‌های تبلیغاتی مشترک

ترکیب بازاریابی آنلاین و آفلاین، یکی از توانایی‌های اصلی مدیران و مشاوران بازاریابی است که در کسب‌وکارها موردنیاز است. ادامه مطلب …

۶ ابزار اصلی در برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی آنلاین

اگر یک مدیر بازاریابی و یا صاحب استارت آپ هستید و می خواهید کمپین تبلیغاتی اجرا کنید، این مقاله را از دست ندهید. ادامه مطلب …

روند بازاریابی محتوایی در سال آینده چگونه خواهد بود؟

در تحقیقات انجام‌شده، حدوداً ۹۰% از کسب‌وکارهای آنلاین، از بازاریابی محتوایی بهره می‌برند. ادامه مطلب …

اصول بازاریابی در استفاده از ابزارها – منصور کیارش

بازاریابی به‌منزله خون برای استارت آپ ها است و بدون اجرای آن، کسب‌وکارها سقوط تلخی را تجربه خواهند کرد. ادامه مطلب …

روش‌ های بازاریابی دیجیتال کدم‌اند؟ منصور کیارش

در عصر کنونی که به عصر دیجیتال شهرت دارد، تقریباً همه مردم دسترسی به موبایل، کامپیوترهای شخص دارند و ساعت‌ها با آن‌ها کار می‌کنند. ادامه مطلب …

بازاریابی آنلاین، مؤثرتر از تکنیک‌های کهنه

راهکارهای بی‌شماری در رابطه با اجرای بازاریابی آنلاین وجود دارد. به همین منظور، دانستن اینکه این حرفه، چگونه کار می‌کند، نقشی تعیین‌کننده دارد. ادامه مطلب …