افزایش فروش کسب‌ و کارها و ۶ راهکار آسان

صنعت و حرفه فروش، هرروز راه خود را سریع‌تر پیش می‌گیرد و پیش از آن‌که بدانید، محصولاتی شبیه به محصول شما رونمایی می‌شود و سهم خود را از بازار می‌گیرد. ادامه مطلب …

درآمدزایی بیشتر از فعالیت‌های بازاریابی با ۵ راهکار

درآمدزایی در همه کسب‌وکارها حائز اهمیت است. از زمانی که شما اقدام به تولید محصول یا خدمات می‌کنید، هدف اولیه، درآمدزایی، آن‌هم از راه‌های مختلف و بهانه‌های جدید خواهد بود. ادامه مطلب …

۱۰ اشتباه مهلک در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

استارت آپ ها، مانند نهال درختان، در ابتدای کار بسیار شکننده‌اند. به همین دلیل حتی اشتباهات کوچک نیز می‌تواند به‌کلی زندگی آن‌ها را به خطر بیندازد. ادامه مطلب …

چگونه بدون پرداخت هزینه، تاثیر گوگل ادوردز را بیشتر کنیم؟

تقریباً همه‌کسانی که می‌خواهند به دنیای تبلیغات آنلاین وارد شوند، یک‌بار نام تبلیغات گوگلی را شنیده‌اند. حال اینکه هر کس این محصول را به‌نوعی معرفی می‌کند. خود من شنیده بودم کسی گفت: ما تنها نماینده گوگل در ایران هستیم!!! ادامه مطلب …

مارکتینگ پلن (برنامه بازاریابی) برای استارت آپ ها

نوشتن یک مارکتینگ پلن برای استارت آپ‌ها، کاری پیچیده اما درعین‌حال ساده است. در استارت آپ ها جمع‌آوری اطلاعات، کاری سخت است، اما چون اطلاعات به‌سختی به دست می‌آیند، تا حد زیادی تخمینی هستند و حجم برنامه بازاریابی را کم می‌کنند. ادامه مطلب …

مارکتینگ پلن (برنامه بازاریابی) برای شرکت های بزرگ

برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن، وسیله ای برای نظم دادن به فعالیت های تبلیغاتی است که برای هر کسب و کار با دیگری –بسته به استراتژی– آن متفاوت است، در حقیقت برنامه بازاریابی، پیش بینی وضعیت اجرای تبلیغات است. ادامه مطلب …

دانش حیاتی در ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ، یکی از ابزارهای مشهور در میان بازاریابان اینترنتی است! جای شک و تردیدی وجود ندارد که این روش، یکی از بهترین راهکارهای خلق فروش از مشتریانی است که هنوز با محصول شما آشنایی کامل ندارند. ادامه مطلب …