تجربه کاربری یا رابط کاربری؟ بررسی اثر بخشی UI و UX

اگر میخواهید بیش از اینکه با پرداخت هزینه برای تبلیغات مشتری جذب کنید، نسبت استفاده از مشتریان بالقوه را بالا ببرید، می بایست ابتدا به تفاوت های رابط کاربری و تجربه کاربری مراجعه کنید.
ادامه مطلب …

جملات صفحات فرود را چگونه انتخاب کنیم؟ بخش دوم

در مقاله قبلی نیز اشاره کردیم که تولید محتوا برای صفحات فرود چه میزان در موفقیت آن صفحه تاثیرگذار است. ادامه مطلب …

هکر رشد محتوا، انقلابی در بازاریابی محتوایی با هک رشد

بازاریابی محتوا در این بمباران محتوایی، می بایست برای بهتر و بهتر شدن، متکی به روش هایی باشد که توان ایجاد بیشترین جذابیت را دارا باشد. ادامه مطلب …

جملات صفحات فرود را چگونه انتخاب کنیم؟ بخش اول

طراحی صفحات فرود موثر با بانس کم و درگیری بالا برای کاربران، یکی از چالشی ترین فعالیت ها برای هکرهای رشد و بازاریاب هاست. ادامه مطلب …

آیا هک رشد جایگزین بازاریابی است؟

غالباً تکنیک هک رشد، با تکنیک بازاریابی همسان تلقی می شود که دلیل آن عدم شناخت کامل کسب و کارها از این مفهوم است. ادامه مطلب …

شتابدهی به بازاریابی چگونه است – منصور کیارش

فرایند بازاریابی همیشه نباید گران یا سخت باشد و باید در نظر داشت همیشه یک مشاور بازاریابی نمی تواند راهگشای کسب و کار باشد. ادامه مطلب …

چه چیز باعث انتشار ویروسی یک محتوا می شود؟

آخرین باری که محتوایی تولید کردید که به صورت ویروسی در فضای مجازی منتشر شد چه زمانی بود؟ ادامه مطلب …

چگونه ایمیل ها را جذاب تر کنیم؟ – منصور کیارش

ارتباطات، به منزله خون برای پیکره فروش است و یکی از بهترین راه های ارتباطی در بازاریابی، ارسال ایمیل است. ادامه مطلب …

الزامات شروع یک کسب و کار چیست؟

شروع یک کسب و کار همیشه با چالش ها و مشکلاتی روبرو است. اما با چه راهکارهایی می توان این شروع را آسان تر کرد؟ ادامه مطلب …

بازاریابی برند چگونه است؟ – منصور کیارش

بازاریابی برند فرایندی است که شما جنبه ای خاص از صفات کسب و کارتان را به خریداران و افراد آشنا به کسب و کارتان القا می کنید. ادامه مطلب …