هک رشد تبلیغات، آزمون هایی برای افزایش باورپذیری تبلیغ

همانطور که پیش از این نیز مشاهده کرده اید، هک رشد در زمینه بهینه سازی فعالیت های مختلف یک کسب و کار راهکاری بسیار موثر است. ادامه مطلب …

این روزها از کدام ابزار بازاریابی استفاده کنیم؟

ابزارهای بازاریابی برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی، همیشه به کار می آیند، اما زمانی که شرایط اقتصادی و بازار در وضعیت عادی نباشد، می بایست پربازده ترین راه را انتخاب نمود. ادامه مطلب …

استراتژی رشد در بازاریابی برای یک هکر رشد – منصور کیارش

آیا با ماتریس انسف آشنایی دارید؟ این ماتریس استراتژی های ۴ گانه محصول بازار را ارائه می کند و هر یک را برای بازه ای زمانی پیشنهاد می دهد. ادامه مطلب …

تکنیک های فروش برای مشتریان حساس به قیمت

اینکه محصول شما گران است، دلیلی اصلی حساسیت مشتریان نسبت به قیمت نیست، در ادامه بررسی می کنیم چرا مشتری، نسبت به قیمت حساس است. ادامه مطلب …

آیا تبلیغات چاپی هنوز زنده است؟ منصور کیارش

همانطور که پیش از این نیز اشاره کرده بودم، تبلیغات چاپی مدت‌هاست که مسیر افول و روبه مرگ را پیش گرفته و تقریباً راه فراری از آن وجود ندارد. ادامه مطلب …

بهترین راهکار عملیاتی کسب و کارها در بازار پرنوسان این روزها

بازار امروز ایران، بسیار دستخوش تغییرات شده است و هر قدم اشتباه، ممکن است به تعدیل نیرو، تعطیلی بخش یا ضرر هنگفت منجر شود. ادامه مطلب …

تفاوت بازاریابی برند و بازاریابی مستقیم چیست؟

بازاریاب هایی که در زمینه بازاریابی مستقیم فعالیت می کنند، غالباً افکاری خشک و ثابت در زمینه اجرای فعالیت هایشان دارند. ادامه مطلب …

چه انتظاری از کسب و کار ها می بایست داشت؟

آیا انتظار دارید با درخواست کمک از یک مشاور کسب و کار، بازاریابی یا برندینگ و یا حتی هک رشد، درآمد کسب و کارتان چندین برابر شود!؟ ادامه مطلب …

آیا کاربران به تبلیغ شما اعتماد می کنند؟ منصور کیارش

یکی از مهمترین معضلاتی که من این روزها در کسب و کارها می بینم، مربوط به بحث باورپذیری تبلیغات است. ادامه مطلب …

سلاح مخفی یک هکر رشد چیست؟ – منصور کیارش

اسلحه مخفی یک هکر رشد، ایمیل هایی است که وی در بستر مورد استفاده (وب سایت یا نرم افزار) جمع آوری می کند. ادامه مطلب …