دلیل موفقیت برندهایی که روی ورزش فوتبال تبلیغات می کنند

در برنامه های تلویزیونی بسیار مشاهده کرده ایم که برندها، سعی می کنند با استفاده از مسابقات فوتبالی، تبلیغات انجام دهند. ادامه مطلب …

بررسی ۳ کمپین بسیار موفق در اینستاگرام – منصور کیارش

اینستاگرام با درگیر کردن بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در جهان و ۱۰۰ میلیون تصویر و ویدیو در سال ۲۰۱۷، به یکی از بزرگترین بسترهای اجتماعی تبدیل شده است. ادامه مطلب …

برای تبلیغات تا پایان سال، چه مسیری را ادامه دهیم؟

در تحقیقات انجام شده در سال گذشته، مشخص شد رده سنی ۱۸ الی ۳۴ ساله، مایلند تا از بنرهای تبلیغاتی دوری کنند و روی آن کلیک نکنند، حتی بیش از تبلیغات تلویزیونی. ادامه مطلب …

نمونه عملی هک رشد برای یک فروشگاه لباس

هک رشد در بسیاری از سازمانها در حال اجرا است. در یکی از کسب و کارهای آنلاین لباس فروشی به نام Nasty Gal، به بررسی ساده نمونه می پردازیم. ادامه مطلب …

تاثیرگذاری نحوه معرفی محصول یا خدمات در موفقیت برندینگ

نحوه معرفی محصول و یا خدمات یک کسب و کار، مستقیماً با تاثیرگذاری برند آن ارتباط دارد. در ادامه می توانید تاثیر نحوه معرفی را در یادآوری تبلیغ، آگاهی از برند، وابستگی پیام، تصمیم خرید و مطلوبیت بررسی کنید. ادامه مطلب …

راهکارهایی مفید برای تبلیغات و برندسازی تهیه غذا (کترینک)

موفقیت یا عدم موفقیت یک کترینگ، بر اساس تعداد مشتریان آن رقم می خورد، چه مشتریان تازه جذب شده و چه مشتریان تکراری. ادامه مطلب …

انواع تیم های هک رشد – بازاریابی، محصول و برندینگ

تیم هک رشد که در سازمان نقش بسیار حیاتی در زمینه رشد کسب و کار و رشد درآمدزایی آن ایفا می کند، می تواند در قالب های بسیاری انجام فعالیت کند. ادامه مطلب …

چگونه بهترین صفحه تماس با ما را طراحی کنیم؟

غالبا در طراحی وب سایت ها، تمرکز طراحان بر صفحات لندینگ و یا صفحه اصلی متمرکز می شود و در ارائه خدمات نیز، صفحه بلاگ همیشه مد نظر است. ادامه مطلب …

کدامیک از روشهای بازاریابی منسوخ شده است؟

از میان راهکارهای تبلیغاتی که شرکت ها اتخاذ می کنند، بسیاری از مسیرها تکراری و بی اثر شده و بازار آنها را پس می زند. ادامه مطلب …

کمپین تبلیغاتی چیست؟ راهکارهای ساخت یک کمپین موفق

زمانی که می خواهید یک محصول یا خدمت را معرفی کنید، می بایست برای افزایش قابل توجه تاثیرگذاری پیامتان، از بیش از یک ابزار تبلیغاتی بهره ببرید. زیرا همگرایی رسانه ها، تاثیرات بسیار بیشتری را ایجاد می کنند. ادامه مطلب …