بازاریابی محتوایی - منصور کیارش

روند بازاریابی محتوایی در سال آینده چگونه خواهد بود؟

روند بازاریابی محتوایی در سال آینده چگونه خواهد بود؟Reviewed by Mansour Kiarash on Jan 17Rating: 5.0روند بازاریابی محتوایی در سال آینده چگونه خواهد بود؟پیش بینی بازاریابی برای سال آینده، بر اساس روند بازاریابی و تبلیغات متاثر از فرایندهای خارج از کشور و مخصوصاً تاثیر بازاریابی محتوا در موفقیت فعالیت های سئویی است. موفقیت در کانتنت مارکتینگ یا همان بازاریابی محتوایی، در گرو کیفیت، تعداد و جنس محتوا است.

در تحقیقات انجام‌شده، حدوداً ۹۰% از کسب‌وکارهای آنلاین، از بازاریابی محتوایی بهره می‌برند.

 
البته گفتنی است که ۵۲% از شرکت‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند نیز به این موضوع گرایش پیداکرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که بازاریابی محتوایی در سال آینده، حجم قابل‌توجهی از فعالیت‌های بازاریابی را تشکیل دهد.

 
اگر می‌خواهید بازاریابی محتوا را در کسب‌وکارتان آغاز کنید، از روندهای رو به رشد غافل نشوید:

 
۱٫ تقویم سازی محتوا

 
نتایج کسب‌وکارها نشان داده است، ۸۵% از آن‌ها با افزایش حجم تولید محتوا، توانسته‌اند نتایج مثبتی کسب کنند. از طرفی افزایش تمرکز و اولویت دادن به محتوا سازی، تا ۵۰% در کسب‌وکارها اضافه‌شده است.

 

سعی کنید به‌صورت منظم، محتواهای بیشتری تولید کنید.

 

۲٫ اندازه‌گیری دقیق

 

هدف شما از بازاریابی محتوا دیده شدن است، پس با اندازه‌گیری دقیق اثربخشی و دستیابی به اهداف، سعی کنید راندمان محتوا را به‌خوبی بسنجید و هرگاه از مسیر خارج شدید، آن را کنترل کنید.

 

۳٫ عمیق‌تر پیش بروید

 

بر اساس تحقیقات انجام‌شده، ۷۲% مردم برای انتخاب یک مرجع، پیشنهادات نزدیکانشان را ملاک عمل قرار می‌دهند. پس جنسی از محتوا بسازید که برای خواننده ارزش ارسال کردن را داشته باشد.

 

۴٫ ملاکی برای اندازه‌گیری

 
ارزیابی بازاریابی محتوا باید به صورتی باشد که هیچ جنبه‌ای از خاطر کاربران حذف نشود. در حقیقت ۴ عامل برای اندازه‌گیری بازاریابی محتوایی به کار می‌رود:

 

میزان Lead یا سرنخ دریافتی از کاربران
 
ترافیک ورود وب‌سایت
 
تأثیر محتوا در میزان فروش
 
تعداد ارسال محتوا برای سایرین
 

۵٫ محتوای درست انتخاب کنید
 

محتوا همیشه متن نیست! اشتباه نکنید، یکی از بهترین محتواهای سال‌های اخیر که بیشترین میزان تأثیرپذیری را در مخاطبان ایجاد کرده است، بازاریابی ویدیویی است.
 

تصویر، یک جمله، یک شعار زیبا، یک ویدیو و هر موضوع جدیدی، می‌تواند به‌عنوان یک محتوای جدید به کار گرفته شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *