کدامیک از روشهای بازاریابی منسوخ شده است؟

کدامیک از روشهای بازاریابی منسوخ شده است؟Reviewed by Mansoor Kiarash on Jun 12Rating: 5.0کدام راهکار بازاریابی منسوخ شده است؟روش های بازاریابی که در جهان منسوخ شده اند، در این مقاله به تفکیک معرفی می شوند. روش های قدمی بازاریابی که دیگر کارایی ندارند، برای کسب وکارها مضر هستند و هزینه بازاریابی را افزایش می دهند. تغییرات استفاده از رسانه های در 7 سال گذشته در تصویر آمده است.

از میان راهکارهای تبلیغاتی که شرکت ها اتخاذ می کنند، بسیاری از مسیرها تکراری و بی اثر شده و بازار آنها را پس می زند.

 

در تصویری که در ادامه مشاهده می کنید، بالاترین میزان ترک کردن رسانه‌های تبلیغاتی را مشاهده می کنید که به دلیل رشد تکنولوژی، نصیب رسانه های کاغذی شده است.

 

پس سعی کنید، بر خلاف مسیر تکنولوژی حرکت نکنید، حتی باوجود دریافت بهترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای ممکن.

 

تبلیغات اشتباه

 

شاید اثبات این مدعا را در افول رسانه هایی مانند پیک تهران و روزنامه همشهری مشاهده کرده باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *