تبلیغات

بازاریابی (Marketing)

بازاریابی که اصطلاحاً تبلیغات اطلاق می شود، فرایند جذب یک کاربر، دریافت اطلاعات اولیه، فعال نمودن آن، فروش و خدمات پس از فروش است. این فرایندها، برای یک محصول یا خدمت اجرا می شود.

بسیاری از شرکت ها در تصور این هستند که می‌توانند با تبلیغات آنلاین یا به اصطلاحی بازاریابی دیجیتال، به راحتی محصولات یا خدمات خود را بفروشند! اگر این موضوع صحت داشت، چرا کسب‌وکارها شکست می‌خورند!؟

بازاریابی در تعریف جامع تر، به مجموعه فعالیت‌های خاص و تعریف‌شده‌ای اطلاق می‌شود که به‌منظور معرفی یک محصول یا خدمت جدید، تغییر کرده و یا در حال استفاده به‌وسیله روش‌ها و کانال‌های معرفی و تبلیغ انجام می‌شود.

صحت انتخاب رسانه های تبلیغاتی، استفاده از مشاوره تبلیغاتی صحیح و البته بودجه بندی بهینه یک کمپین تبلیغاتی، می تواند از عوامل موفقیت آمیز بودن یک کمپین تبلیغاتی و اجرای یک فرایند کامل بازاریابی باشد.

در تحقیقات انجام‌شده مشخص‌شده است:

۲۰% مشتریانی که تبلیغ شمارا می‌شنوند، شمارا به یاد خواهند داشت.

۳۰% کسانی که تبلیغ شمارا می‌بینند، شمارا به یاد خواهند داشت.

و ۷۰% کسانی که تبلیغ شمارا هم بشنوند و هم ببینند، شمارا به یاد خواهند داشت.

فرایند صحیح بازاریابی، با درک کسب و کار از وضعیت کسب‌وکار در بازار آغاز می‌شود و با بررسی دقیق کلمات مورداستفاده در تبلیغات ارائه‌شده ادامه می‌یابد تا بتواند افزایش قابل توجه فروش را به همراه داشته باشد.

حضور یک مشاور بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، در سازمان، می تواند در بهینه سازی هزینه های تبلیغات و البته هدفمندی فعالیت های بازاریابی و تبلیغات تاثیرگذار باشد. این هدفمندی با بهره گیری از روش های بازاریابی دیجیتال، درآمد کسب و کار را چندین برابر می کند.

خدمات بازاریابی

خدمات در مشاوره و اجرا بازاریابی و تبلیغات:

 

* اقدام بر اساس داده های گردآوری شده

* بخش بندی بازار

* ارزیابی کشش بازار و تعیین نحوه اجرای تبلیغات

* بهینه سازی فرایندهای داخلی کسب و کار

* اجرای ایمیل مارکتینگ و فرایندهای بازگشت کاربران

* بهینه سازی صفحات فرود کاربران

* بهینه سازی وب سایت برای SEO

و افزایش فروش

آخرین مقالات بازاریابی

آیا از مشاور بازاریابی سوالی دارید؟