استراتژی رشد در بازاریابی برای یک هکر رشد – منصور کیارش

استراتژی رشد در بازاریابی برای یک هکر رشد - منصور کیارشReviewed by Mansoor Kiarash on Sep 20Rating: 5.0استراتژی رشد در بازاریابی برای یک هکر رشد - منصور کیارشبرای یک هکر رشد، بسیار حائز اهمیت است که بتواند در فرایند بازاریابی، رشد قابل توجهی را تجربه کند. این رشد در بازار فعلی نباید بر اساس جذب های جدید و سریع باشد. این رشد می بایست بر اساس آزمون کردن فرضیه های جدید برای محصول فعلی و بازار هدف فعلی باشد تا ریسک کسب و کار کم شود.

آیا با ماتریس انسف آشنایی دارید؟ این ماتریس استراتژی های ۴ گانه محصول بازار را ارائه می کند و هر یک را برای بازه ای زمانی پیشنهاد می دهد.

 

در تصویر زیر، مشاهده می کنید که در سال ۲۰۱۸، هکرهای رشد، بازاریاب ها و مدیران بازاریابی، چه جامعه هدفی را برای ادامه مسیر انتخاب کرده اند.

 

بازاریابی 2018

 

یک هکر رشد، در وضعیت بازار فعلی، می بایست بیش از ورود به بازارهای تبلیغاتی جدید، به فکر بهینه سازی فرایند تبلیغات و افزایش نرخ ورودی کسب و کارش باشد. زیرا در وضعیت کنونی، با توجه به هزینه های کسب و کار، پیشنهاد می شود مسیرهای فعلی برای ورود و جذب مشتری، افزایش تعداد نیابد و تنها در کیفیت ورود آن تغییر ایجاد شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *