بهترین راهکار عملیاتی کسب و کارها در بازار پرنوسان این روزها

بهترین راهکار عملیاتی کسب و کارها در بازار پرنوسان این روزهاReviewed by Mansoor Kiarash on Sep 10Rating: 5.0بهترین راهکار عملیاتی کسب و کارها در بازار پرنوسان این روزهاکسب و کارهای بسیاری در این بازه زمانی، دچار بحران شده اند و در این مقاله راهکارهای ممکن درباره تبلیغات و بازاریابی، برندسازی و همچنین هک رشد در شرایط بد اقتصادی ارائه شده است. کسب و کارهای بسیاری ضررهای هنگفتی در زمان اجرا به واسطه قیمت ارز داشته اند که می تواند یک تهدید جدی باشد.

بازار امروز ایران، بسیار دستخوش تغییرات شده است و هر قدم اشتباه، ممکن است به تعدیل نیرو، تعطیلی بخش یا ضرر هنگفت منجر شود.

 

در این مقاله قصد دارم ایمن ترین استراتژی این روزهای بازاریاب ها، برند کارها و هکر های رشد را معرفی کنم.

 

بازاریابی:

 

در این روزها، کسب و کارهایی که حول محور نیازهای مبرم مردم فعالیت می کنند، توانسته اند افت کمی در فروش را تجربه کنند.

 

این جنس کسب و کارها، می بایست با چانه زنی در هزینه تبلیغات، رسانه های ارزانی را انتخاب کنند و سهم خود را از بازار افزایش دهند. زیرا به دلیل افت بسیاری از کسب و کارها، رسانه ها میل بیشتری به ارائه تخفیفات نشان داده اند.

 

 

برندینگ:

 

کسانی که در حوزه برندینگ فعالیت می کنند نیز از قاعده مذکور در بخش بازاریابی مستثنی نیستند! آنها می توانند اهداف اصلی کسب و کار را در قالب پیام های هدفمند برای مشتریان ارسال کنند.

 

البته باید آگاه باشند که در انتخاب نوع رسانه دقت کنند. به دلیل مسایل مالی، بسیاری گرایش به ارسال پیامک داشته اند و این نحوه معرفی، در بسیاری از کسب و کارها تاثیر منفی خواهد داشت.

 

همچنین فعالیت در یکپارچه سازی شخصیت داخلی برند نیز، می تواند یک راهکار بسیار خوب در زمینه برندینگ کم هزینه تر باشد.

 

 

هکر رشد:

 

پیشنهاد من به هکرهای رشد این است که در این بازه زمانی، دست از آزمون و خطای تبلیغات و جذب بردارند و تمرکز خود را به بهینه سازی صفحات و تکمیل خصوصیات محصول منطعف کنند.

 

تست جذب، همیشه هزینه زا است و در این شرایط مالی بازار، شاید انتخاب درستی برای فعالیت نباشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *