شتابدهی به بازاریابی

شتابدهی به بازاریابی چگونه است – منصور کیارش

شتابدهی به بازاریابی چگونه است – منصور کیارشReviewed by Mansoor Kiarash on May 13Rating: 5.0شتابدهی به بازاریابی چگونه است – منصور کیارشبرای شتاب دادن به بازاریابی در بازار متلاتم ایران، می توانید راهکارهایی را انتخاب کنید که مشتریان جدید را جذب کرده و با آنها رابطه صحیح و طولانی مدتی را حفظ کنید. بازاریابی کردن فقط صرف هزینه زیاد برای رسیدن به پول بیشتر نیست، بلکه می توان با صرف هزینه کم و بازاریابی درونی، به اهداف خود دست یافت.

فرایند بازاریابی همیشه نباید گران یا سخت باشد و باید در نظر داشت همیشه یک مشاور بازاریابی نمی تواند راهگشای کسب و کار باشد.

 

گاهی روی می دهد که ساده ترین تکنیک ها، می توانند سد بزرگی را از پیش فعالیت های بازاریابی بردارند. این روزها که به دلیل مسائل پیچیده اقتصادی، کسب و کارها نمی توانند هزینه های زیادی را در ایران بابت بازاریابی پرداخت کنند، شاید بتوانند با این راهکارها، پیشرفتشان را ساده تر کنند:

 

 

۱٫ دلیل کسب و کارتان را بدانید

 

نیازی نیست از کسب و کار رقیبتان سریع تر یا ارزان تر باشید، مهم این است که مشتری شما به دنبال دلیلی برای خرید از کسب و کارتان است. بدانید که مردم در یک مرحله محصول شما را نمی خرند، بلکه دلیلی برای خرید آن جستجو می کنند.

 

 

۲٫ بر پیام بازاریابی و برندتان پایبند باشید

 

همیشه در مقاله ها اشاره کرده ام که پایبندی به قولی که به مشتری داده می شود، در اولویت اول است. سعی کنید در پیام هایی که ارسال می کنید، همیشه اهداف کسب و کار را در نظر داشته باشید.

 

 

۳٫ بیش از تبلیغ، به وب سایت خودتان متکی باشید

 

به روزرسانی منظم وب سایت، باعث می شود کاربران احساس خوبی به کسب و کارتان داشته باشند. بازاریابی موثر است، اما زمانی که کاربر نسبت به شما حس خوبی داشته باشد، این تاثیر چندین برابر می شود.

 

 

۴٫ آموزش، آموزش و آموزش

 

بگذارید کاربر دلیلی برای بازگشت مجدد به وب سایتتان داشته باشد. به کارگیری محتوا از هر نوعی که باشد، به شرطی که کیفیت لازم را دارا باشد، می تواند گره از کار بگشاید و کاربر را به سایت شما عادت دهد.

 

 

۵٫ پیشنهاد خدمات رایگان بسیار جذاب است

 

اینکه کاربران بتوانند سوالاتشان را از شما به صورت رایگان بپرسند، نه تنها علاقه آنها به کسب و کار را افزایش می دهد، بلکه افزایش خرید را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد.

 

 

با توجه به شرایط فعلی، سعی کنید کمی بیشتر دست به عصا حرکت کنید و بیش از صرف هزینه برای تبلیغات، روی کاربران فعلی سرمایه گذاری کنید تا هزینه هایتان کاهش یابد.

 

از طرفی زمانی که آغاز به فعالیت های بازاریابی نمودید، مطمئن خواهید بود بهترین استراتژی را برای نگهداشتن کاربران دارا هستید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *