برنامه ریزی صحیح برای اجرای پروژه برندینگ آفلاین

برنامه ریزی صحیح برای اجرای پروژه برندینگ آفلاینReviewed by Mansoor Kiarash on Oct 8Rating: 5.0برنامه ریزی صحیح برای اجرای پروژه برندینگ آفلاینبرندینگ آفلاین، شامل مجموعه فعالیت هایی است که در آن مشاوران و مدیران برندسازی، سعی در تثبیت نام و شعار برند از طریق رسانه های چاپی خواهند بود. اما برندسازی آفلاین، به تنهایی شامل این فرایند نیست، بلکه مراحل ثانویه آن، نقش تعیین کننده ای در اجرای پروژه برندینگ چند مرحله ای دارد.

برای اجرای یک پروژه برندینگ آفلاین که مبتنی بر مولفه های اینترنتی نباشد، می‌بایست عواملی را در نظر داشت که می تواند شهرت کسب و کار و فروش آن را تضمین کند

 

زمانی که شما برندتان را در فضایی غیر از فضای اینترنت معرفی می کنید، شانس آن را دارید که شعار اصلی و یا خدمت/محصولتان را در ذهن مشتری برای چند ساعت باقی بگذارید.

 

پس از آن کاربر چه می کند؟

به سراغ گوشی تلفنش رفته و درباره راه حل پیشنهادی شما چستجو می کند.

 

نتایج گوگل

 

 

آیا تابحال به مرحله دوم از برندینگ فکر کرده اید؟ اگر مشتری در جستجوی اینترنتی، در دام رققیبتان افتاد،تکلیف هزینه های شما چه می شود؟

 

پس پیشنهاد میکنم برای جلو گیری از این اتفاق، این راهکارها را پیش بگیرید:

 

* همه سرمایه کسب و کار را برای برندسازی آفلاین به کار نبرید

* برای خدمت/محصولی که برندینگ آن را اجرا کرده اید، یک لندینگ پیح قوی و خوب بسازید

* سعی کنید با بازاریابی محتوایی کاربران را در وب سایت خودتان نگه دارید و از پراکنده شدن حواسشان جلوگیری کنید

 

برای درخواست مشاوره برندینگ، به صفحه اصلی مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *