راهکارهای هک رشد

راهکار هک رشد برای جذب بیشترین کاربر از تبلیغات

راهکار هک رشد برای جذب بیشترین کاربر از تبلیغاتReviewed by Mansour Kiarash on Jan 10Rating: 5.0راهکار هک رشد برای جذب بیشترین کاربر از تبلیغاتراهکار های هک رشد برای جذب بیشترین کاربر از تبلیغات، شامل مراحلی است که یک هکر رشد باید آزمون و خطا نموده و بهترین نتیجه را بسته به سودآوری کسب و کار ارائه کند. 4 راهکار که هکر رشد باید آن را رعایت کند، می تواند راندمان فرایند هک رشد را بهبود دهد.

رشد دادن یک کسب‌وکار، آسان نیست. همیشه مجبوریم تعدادی کاربر را جذب کنیم و سعی کنیم بیشترین میزان تبدیل آن‌ها را به مشتری داشته باشیم

 

یک‌بار اجرا و مشاوره هک رشد، می‌تواند به‌خوبی کسب‌وکار را برای افزایش راندمان پیش بری کند.

 

در ادامه راهکارهای اثبات‌شده‌ای را که یک هکر رشد می‌بایست آن را در اولویت قرار دهد، معرفی می‌کنم:

 

۱٫ افزایش سرعت

 

همین ابتدا اشاره‌کنم که بر اساس آزمون‌وخطاهای انجام‌شده، ۰٫۵ ثانیه تأخیر، ۱۰% افت نرخ تبدیل را به همراه خواهد داشت.

 

در حقیقت اگر بتوانید ۱ تا ۳ ثانیه سرعت بالا آمدن وب‌سایتتان را سریع‌تر کنید، می‌توانید به‌صورت سالانه، ۱۵% الی ۲۱% نرخ تبدیل را افزایش دهید، یعنی از هر ۱۰۰ نفر، ۲۱ نفر بیشتر!! حتماً می‌دانید جذب ۲۱ کاربر بیشتر چه هزینه‌هایی دارد!

 

 

۲٫ اثبات خوب بودن

 

ما در اجتماع زندگی می‌کنیم و برای تصمیم‌گیری، به تصمیمات دیگران نگاه می‌کنیم. اگر می‌توانید نظرات مشتریانتان را درباره خدمات یا محصولاتتان در وب‌سایت بنویسید. البته راهکارهایی قدیمی مانند قرار دادن لوگوهای شرکت‌های خدمت یا محصول گرفته نیز، بااینکه راهکاری قدیمی است، اما اثربخشی خوبی دارد.

 

می‌توانید با مشتریانتان، مشتری‌های جدید جذب کنید.

 

 

۳٫ تمرکز روی لحظه ورود

 

کسب‌وکار شما با نامی خاص بین کاربران و مشتریان شناخته می‌شود. به این معنی که آن‌ها درباره شما و کسب‌وکارتان، یک صفت را شناخته‌اند و به‌وسیله آن به سایرین معرفی می‌کنند.

 

صفت بارزی که کسب‌وکارتان توسط آن شناخته می‌شود را در ابتدای ورود کاربران به آن‌ها نمایش دهید. این کار روی نرخ تبدیل به‌خوبی تأثیرگذار است.

 

 

۴٫ تجهیز صفحه اول

 

کاربران همیشه از راه صفحه اول وارد وب‌سایتتان نمی‌شوند. آن‌ها به صفحاتی می‌روند که شما به‌وسیله سئو آن را تقویت کرده‌اید.

 

اما، اگر ارزش‌های پیشنهادی شما گیرایی لازم را داشته باشد، آن‌ها در ورود بعدی، به صفحه اول مراجعه می‌کنند. پس از تجهیز صفحه اول غافل نمانید، بسیاری از تبدیل‌ها، از بار دوم رخ می‌دهد.

 

سعی کنید ارزش‌های مهم را به‌خوبی در صفحه اول بگنجانید.

 

 

این راهکارها را به کار ببندید و مانند یک هکر رشد حرفه‌ای، تغییرات را دنبال کنید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *