هک رشد تبلیغات، آزمون هایی برای افزایش باورپذیری تبلیغ

هک رشد تبلیغات، آزمون هایی برای افزایش باورپذیری تبلیغReviewed by Mansoor Kiarash on Oct 5Rating: 5.0هک رشد تبلیغات، آزمون هایی برای افزایش باورپذیری تبلیغهک رشد تکنیکی است که بخش اعظم فعالیت آن، در بخش تبلیغات کسب و کار است. این موضوع من را به نگارش مطلبی واداشت که درباره نحوه ایجاد اعتماد در تبلیغات و بازاریابی کسب و کار با استفاده از تکنیک هک رشد توضیح دهد. هک رشد می تواند با ایجاد تست های منظم، افزایش اعتمادسازی تبلیغات و بازاریابی را به همراه داشته باشد

همانطور که پیش از این نیز مشاهده کرده اید، هک رشد در زمینه بهینه سازی فعالیت های مختلف یک کسب و کار راهکاری بسیار موثر است.

 

در این مقاله قصد دارم نکاتی درباره بهینه سازی تبلیغات توسط هک رشد را مطرح کنم که به اعتمادسازی آن کمک خواهد کرد.

 

اعتماد = باورپذیر بودن + قابل اعتماد بودن

 

این فرمول، همیشه برای اجرای تبلیغات موثر است. اما چه فاکتورهایی سمت چپ فرمول را می سازد؟

 

زیربنا

کارایی

شواهد

آزمون ها

 

 

زیربنا:

در این بخش می بایست درباره آنچه محصول یا خدمت شما از آن تشکیل شده است توضیح دهید:

 

* شهرت کسب و کار: چه مدتی است که کسب و کارتان فعال است، از چه منابعی بهره می برد، در کجا قرار دارد و ابعاد سازمان چگونه است؟ (مانند تبلیغات شرکت های قهوه و شکلات فروشی)

* مدیریت کسب و کار: مدیر کسب و کار چه میزان شناخته شده است و چقدر مردم به او اعتماد دارند؟ (اگر بیل گیتس محصول جدیدی تولید کند، شما آن را امتحان می کنید؟)

* کارکنان: آیا پرسنل کسب و کار، برای مردم قابل اعتماد هستند؟ می توانید آنها را به گونه معرفی کنید که به علایق مشتریان مرتبط باشد؟ (تبلیغ شرکت سه نان را به خاطر دارید؟)

* کیفیت مواد اولیه، خدمات یا طراحی ها: شاید معرفی تست های موفقیت آمیز، بتواند به خوبی مشتریان را جذب کسب و کار کند. (تست تصادف در خودروهای خارجی نمونه بارز این مسئله است)

 

کارایی:

در این بخش، به تجربه های کاربران اشاره کنید:

 

* دستاوردهای محصول: شاید در این مرحله، نشان دادن نمونه های موفق در عمل بسیار راهکار موثری باشد. (مثال شرکت بنز و کار کردن خودرو در دمای -۴۰ درجه)

* مشتریان شناخته شده: شاید مشتریان شما، حرف کسب و کار را باور نکنند، اما پیشنهاد ارائه شده توسط یک مشتری معروف را به خوبی باور خواهند کرد. (درباره شامپوی ضد ریزشی فکر کنید که فرضاً بهرام رادان آن را پیشنهاد کند!)

* دلایل منطقی: درباره محصول، نکاتی را معرفی کنید که از منظر علمی، دلایل قابل قبولی باشد. (شیر با ویتامین D یا روغنی با ویتامین D)

 

شواهد:

این روش احتمالا یکی از پرکاربردترین راهکارها در اثبات ادعا است:

 

* شواهد کارایی: اگر بتوانید از مشتریانتان ویدیوهایی بگیرید که آنها کسب و کارتان را پیشنهاد کرده اند، می توانید یک فاکتور باورپذیر را اضافه کنید. (داروهای لاغزی از این راهکار بسیار زیاد استفاده می کنند)

* گواهی تاییدی از خبرگان صنعت: اگر می خواهید بیشتر مورد تایید و اعتماد مشتریان قرار بگیرید، از یک خبره شناخته شده بخواهید نظر کارشناسانه درباره محصول/خدمت شما ارائه دهد. (تستر های غذا، نمونه موفق و دقیق این راهکار هستند)

* جوایز و لوح های تقدیر: این راهکار را همه در کسب و کارها، از تولید کننده فر گرفته تا ارائه کننده خدمات اینترنت دیده ایم. (شاتل، در کنار معرفی خدمات، همیشه تقدیرنامه هایش را نیز به رخ می کشد)

 

آزمون ها:

بگذارید محصول خودش درباره خودش توضیح دهد:

 

* امتحان قبل از خرید: شاید این راهکار قدیمی به نظر برسد، اما همیشه کارگر است. (نمونه بسیار موفق این کار را در دستفروشان مترو دیده ایم)

* ضمانت های بی قید و شرط: شاید ضمانت نامه های گوشی های همراه را دیده باشید! آنها تقریباً شامل هیچ ایرادی از یک گوشی نمی شوند. ضمانت نامه، می بایست همه جنبه های کاربردی محصول را در بر بگیرد. (اگر بدانید یک محصول مثل شیرآلات، حداقل ۶ سال گارانتی تعویض دارد، آیا نسبت به خرید آن مشتاق نخواهید بود؟)

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *