کتابچه هک رشد

کتابچه عملیاتی هک رشد برای مدیران هک رشد

کتابچه عملیاتی هک رشد برای مدیران هک رشدReviewed by Mansoor Kiarash on Jun 6Rating: 5.0کتابچه عملیاتی هک رشد برای مدیران هک رشدکتابچه هک رشد با رویکرد عملیاتی برای مدیران هک رشد که نمی توانند کدنویسی کنند ایجاد شده است. این مقاله که با نام کتابچه هک رشد منتشر شده است، به مدیران هک رشد آموزش می دهد تا پیش از شروع کار روزانه، یکبار اصول مطرح شده آن را مرور کنند تا از مسیر خارج نشوند.

اگر شما هم از آن دسته هکرهای رشد هستید که نمی توانید کدنویسی کنید، می بایست این کتابچه را داشته باشید تا هر روز به دستورالعمل ها مراجعه کنید.

 

در این بخش، قصد دارم به هکرهای رشدی که تنها دانش تحلیل داده و یا بازاریابی دارند، بیاموزم که چگونه می توانند بدون نیاز به کد زدن (توسعه دادن وب سایت) در اجرای هک رشد موفق باشند.

 

این کتابچه آنلاین را هر روز پیش از شروع کار، مطالعه کنید تا از مسیر اجرای صحیح هک رشد خارج نشوید.

 

کتابچه هک رشد

 

۱٫ یک تحلیلگر خوب باشید

اگر تنها در بازاریابی و تحلیل داده متخصص هستید، سعی کنید خروجی ها و ورودی ها را بررسی کنید.

 

استفاده دائم از نرم افزار Google Analytics، می تواند این دید را به شما ارائه کند. در این نرم افزار به دنبال تغییرات نسبت ها باشید، به عنوان مثال: نسبت ورودی به خرید، نسبت ورودی به بنرخ پرش، نسبت بازدید به تعداد دیده شدن در تبلیغات و غیره

 

۲٫ سر خط بایستید

زمانی که می خواهید تغییراتی را رهبری کنید، می بایست تغییر را در ابتدای ورودی بدهید.

 

فرض کند شما ۳٫۰۰۰ نفر به سایت وارد می کنید، ۱٫۰۰۰ نفر سایت را فوراً ترک می کنند، ۵۰۰ نفر دیگر هم در صفحات اول به دوم از سایت می روند، پس اگر شما تغییرات مورد نظرتان را در صفحه دوم اجرایی کرده باشید، حداکثر تغییر را برای ۱٫۵۰۰ نفر اجرایی کرده اید، در صورتی که تغییراتی که در صفحه اول باشند، می تواند ۲ برابر تاثیرگذاری بیشتر داشته باشد.

 

۳٫ منطقی تصمیم بگیرید

به جای اجرا کردن فرضیه هایتان به جای مشتری و آزمودن آنها، دقیقا آنچه را آنها فکر می کنند دریابید.

 

برای این کار از نرم افزارهای “هیت مپینگ” بهره ببرید. این نرم افزارهای آنلاین، مسیرهایی که کاربران آن را بیش از سایرین بررسی می کنند را به شما نشان می دهد.

 

۴٫ به تغییرات دامن نزنید

در هک رشد، بسیار پیش می آید که فرضیه ای که همیشه اطمینان به درستی آن را داشتیم، غلط از کار دربیاید.

 

یک هکر رشد، می بایست التزام عملی به بی طرف بودن داشته باشد. اگر یک نظریه نتیجه مثبتی برای شما نداشت، سعی نکنید آن را به زور اثبات کنید، فکر کنید که شاید شما هم اشتباه کرده اید.

 

اجرای صحیح هک رشد و گرفتن نتیجه واقعی از آن، مستقیماً به هکر رشد و ذهن تحلیلگر آن ارتباط دارد، حتی اگر نتواند برای وب سایت، کدنویسی کند و آن را توسعه دهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *