چگونه میزان آگاهی از برند را افزایش دهیم؟ منصور کیارش

چگونه میزان آگاهی از برند را افزایش دهیم؟ منصور کیارشReviewed by Mansoor Kiarash on Aug 15Rating: 5.0چگونه میزان آگاهی از برند را افزایش دهیم؟ منصور کیارشمیزان آگاهی از برند، یکی از اصلی ترین مولفه ها در هنگام انتخاب خرید از خدمات یا محصولات است. این راهکار که شناساندن برند به بیشترین نفرات ممکن در بازار را هدف می گیرد، می تواند در میزان احتمالی خرید بسیار موثر باشد. آگاهی از برند، باعث می شود کاربران در هنگام تصمیم گیری، بین برند شما و سایرین تفاوت قائل شوند.

افزایش میزان آگاهی از برند، راهکاری است که کسب و کارهای نوپا تمرکز ویژه ای بر آن دارند و این فعالیت شامل شناساندن نامشان به مشتریان احتمالی می شود.

 

چه زمانی آگاهی از برند می تواند برای یک کسب و کار مفید باشد؟ زمانی که استراتژی برند، به درستی تعیین شده باشد.

 

در این مقاله قصد دارم چند استراتژی موثر در موفقیت آشنایی برند را معرفی کنم:

 

۱٫ برندی به عنوان رهبر یک صنعت

همان اندازه که ساخت یک برند با دقت و ظرافت برای کسب و کار حائز اهمیت است، فعالیت هایی که حس رهبری صنعت را به مشتری القا کند نیز، می تواند در به یاد ماندن نام برند تاثیرگذار باشد.

این فعالیت می تواند با ارائه محتواهای عملی و جدید انجام پذیرد، محتوایی که هیچ کدام از رقبا منتشر نمی کنند.

 

۲٫ کیفیت محتوا، برند را ماندگار می کند

اگر یک وب سایت اطلاعاتی از نوشته و کتاب اینترنتی و پادکست و غیره را در بالاترین سطح کیفی ارائه کند، آیا شما مشتری همیشگی آن نمی شوید؟ این راهکار بسیار مطمئنی است که بتوانید با آن خوانندگان همیشگی داشته باشید.

من به شخصه از وب سایت شنوتو به دلیل داشتن پادکست های مفید استفاده می کنم.

 

۳٫ مسایل سخت را راحت توضیح دهید

مشخصاً همه کاربران اینترنتی، تکنیک های پیچیده، از کسب و کار تا آشپزی را درک نمی کنند. اگر می خواهید برندتان بیش از همیشه به یاد مشتریان بماند، می بایست راهکارهای سخت و پیچیده را با زبانی آسان به آن ها بیاموزید.

این راهکاری است که وب سایت فوربس، برای مقاله های مرتبط به کسب و کارها پیش می گیرد.

 

۴٫ در اخبار دیده شوید

اخبار، بخش جدانشدنی در روزمره مردم است. اگر بتوانید محصولات یا خدمات برندتان را در وب سایت های پربازدید خبری، به خوبی به نمایش بگذارید، می توانید وارد سهم زیادی از آگاهی مردم شوید.

این فعالیت با استفاده از رپورتاژهای خبری به راحتی مقدور خواهد بود.

 

در پایان مجدداً اشاره می کنم به کارگیری این تکنیک ها، زمانی بهره وری مورد نظر را خواهد داشت که برندتان را به بهترین نحو و کاملاً مرتبط با نیاز کاربران و مشتریان معرفی کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *