اشنایی با برند

کمی درباره کمپین های آشنایی برند – منصور کیارش

کمی درباره کمپین های آشنایی برند - منصور کیارشReviewed by Mansoor Kiarash on Oct 20Rating: 5.0کمی درباره کمپین های آشنایی برند - منصور کیارشکمپین های آشنایی با برند یا همان برند اورنس brand awareness کمپین هایی هستند که بدون هدفگیری افزایش فروش یا تبلیغات هدفمند برای افزایش درآمد فقط برنامه ریزی می کند تا مشتریان را با برند آشنا کند و با ارائه یک پیشنهاد خاص، سعی کند نام برند را در ذهن مشتریان از طریق تبلیغات و بازاریابی ماندگار کند.

به افزایش میزان آگاهی از برند تمرکز کنید، تا با نسل جدید بازاریابی، بتوانید کسب و کار آنلاینتان را به بهترین نحو معرفی کنید.

 

البته این راهکار جذب، نوعی از معرفی غیر مستقیم برند را نیز شامل می شود. زمانی که بتوانید همه جنبه های برند را به بهترین نحو مدیریت کنید و آن را با روشی یکپارچه مدیریت کنید. این کار باعث می شود تا برندتان، طرفداران پروپاقرص پیدا کند.

 

می بایست به یاد داشته باشید که در اجرای یک پروژه افزایش آگاهی برند، هدف شما نه افزایش دریافت پاسخ مشتری است، نه درآمدزایی و نه افزایش فروش!! همه هدف این است که اجازه دهید کاربران و مشتریان، با فرهنگ برندتان آشنا شوند و شعار آن را درک کنند، همه آن چیزی که باعث گره خوردن بیشتر ذهن مشتریان با نام برندتان می شود.

 

هیچگاه فراموش نکنید که همیشه نوآوری، باعث افزایش نرخ تبدیل و به یاد ماندن در اذهان مشتریان می شود. اگر شما هم مانند همه رقبایتان خود را معرفی کنید، هیچ الزامی نیست که مشتری شما را به یاد داشته باشد.

 

و در آخر هم اگر میخواهید بتوانید بیشترین بهره برداری از آگاهی از برند را داشته باشید، سعی کنید با استفاده از پایگاه مشتریان آنها را به موضوع یا گرایشی خاص جذب و سرگرم کنید.

 

پس:

همه جنبه های برند را مدیریت کنید

هدف از اجرا را بدانید

نوآوری داشته باشید

و پایگاهی برای سرگرمی آنها بسازید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *