استفاده از هک رشد

هک رشد و استفاده غیر نمایشی از این تکنیک

هک رشد و استفاده غیر نمایشی از این تکنیکReviewed by Mansoor Kiarash on Feb 19Rating: 5.0استفاده از هک رشد و استفاده غیر نمایشی از این تکنیکهک رشد که به یک تکنیک و روش نمایشی تبدیل شده است، برای کسب و کار ها تبدیل به یک تکنیک بازاریابی جدید شده است. در حالی که یک هکر رشد بیش از اینکه یه استفاده کننده خوب از وسایل باشد، یک نوآور قوی است. هک رشد، ابزار نیست، ذهنیت است.

هک رشد که توسط اساتید زیادی (حتی افرادی که در این کار تجربه ندارند) تدریس می شود، به یک نمایش تمام عیار تبدیل شده است.

 

هک رشد، یک ابزار یا مجموعه ای از ابزارها نیست و نکته حائز اهمیت این است که یک هکر رشد، به واسطه ذهنیت متفاوت است که می تواند سرنوشت یک کسب و کار را تغییر دهد، نه بهره مندی

از ابزارهای مختلف.

 

در ادامه دستوراتی از هک رشد را ارائه می کنم تا بتوانید با اجرای آن، در راستای ساخت ذهنت هک رشد، قدمی مثبت بردارید:

 

 

۱٫ با مشتریانتان حرف بزنید

 

اگر سعی کنید همیشه بخشی از مدت زمانتان را صرف بررسی دقیق عادات، رفتارها، نیازها و البته علایق مشتریان کنید، می توانید نتایج شگفت انگیزی را در فرایند تست کسب کنید.

 

 

۲٫ بستر فعالیتتان را بهتر بشناسید

 

بعضی از مشتریان من، در مشاوره هک رشد میگویند: “ما همه تلاشمان را کردیم، ولی هیچ وقت مثل صنعت X، تبلیغاتمان به صورت ویروسی منتشر نمی شود”

 

مشکل از کجاست!؟ مشکل این است که بسیاری از محصولات، امکان ویروسی شدن را ندارند و ایراد از توانایی شما نیست!

 

زمانی که شرایط بستر فعالیتتان را بشناسید، می توانید معجزه کنید

 

مانند اینستاگرام که در زمان اوج قدرت فیس بوک، نرم افزار نمایش تصاویر تولید کرد و موفق شد. کاری که شاید بعید به نظر می رسید.

 

 

۳٫ معیارها را عوض کنید

 

به همین توضیح بسنده می کنم که اگر به دنبال استفاده از ابزار برشی جدید هستید، باید یک خط کش جدید بخرید.

 

هک رشد بیش از عدد و رقم، با درصد کار می کند.

 

 

۴٫ طرح ها را در مرحله ایده آل تست نکنید

 

سریع بسازید و سریع تست کنید. لازم نیست محصولتان بدون نقص بوده باشد، مهم این است که به بهترین شکل، از کاربران بازخورد گرفته باشید.

 

 

۵٫ سخت گیر نباشید

 

لازم نیست یک ایده خارق العاده را امتحان کنید، شاید ایده های ساده و مسخره، بتوانند سرنوشت کسب و کارتان را عوض کنند.

 

 

۶٫ روی پرسیدن سوالات اصلی تمرکز کنید

 

چه چیزی بیشترین تغییر را در کسب و کار ایجاد می کند؟

 

آفلاین یا آنلاین!؟

 

می خواهم به چه چیز برسم؟

 

 

۷٫ تنها هک نکنید

 

یک هکر رشد، با فرض بهره مندی از بیشترین میزان هوش ممکن، باز هم ۱ نفر است!

 

پس سعی کنید تا با بهره مندی از ۱۰ ذهن، نتیجه کارتان را ۲۰۰ برابر کنید.

 

ایده پردازی توسط همه تیم، کلید طلایی موفقیت هک رشد است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *