آیا تبلیغات چاپی هنوز زنده است؟ منصور کیارش

آیا تبلیغات چاپی هنوز زنده است؟ منصور کیارشReviewed by Mansoor Kiarash on Sep 12Rating: 5.0آیا تبلیغات چاپی هنوز زنده است؟ منصور کیارشتبلیغات چاپی یا همان تبلیغات پرینتی که اکثراً توسط نسل قدیم کسب و کارها استفاده می شد و به عنوان رسانه قدیمی تبلیغات شناخته می شود، سهم بسیار کمی از تراکنش های مالی بازار تبلیغات و فروش و بازاریابی را دارد. اما در صورتی که راهکارهای خلاقانه با آن ترکیب شود، می تواند برای صنایع سودمند باشد.

همانطور که پیش از این نیز اشاره کرده بودم، تبلیغات چاپی مدت‌هاست که مسیر افول و روبه مرگ را پیش گرفته و تقریباً راه فراری از آن وجود ندارد.

 

اما نکته اینجاست که چرا کماکان بسیاری از کسب و کارها در خارج از کشور، کماکان از این تکنیک بهره می برند؟

 

هر منطقه با توجه به پتانسیل ها، از کانال‌های تبلیغاتی استفاده می کند. صنعت تبلیغات چاپی در خارج از کشور، به دلیل امکانات زیاد در ساخت تبلیغات خلاقانه، سعی دارد بخشی از سهم بازار را در دست خود نگاه دارد.

 

در ادامه تصویری از تبلیغ شرکت پژو فرانسه را مشاهده می کنید که توانست حجم قابل توجهی از مشاهده کنندگان را برای مدتی بیش از ۱ سال، با برند پژو درگیر کند.

 

تبلیغ خلاقانه پژو 1

تبلیغ خلاقانه پژو 2

 

همانطور که از تصویر نیز قابل مشاهده است، زمانی که شما به جلوی خودرو در تصویر ضربه می زنید، کیسه هوای خودرو در صفحه بعد باز می شود و این خلاقیت تبلیغاتی، باعث می شود کاربر جذب بررسی بیشتر داخل خودرو و امکانات آن شود.

 

اما نکته اینجاست که آیا این گونه خلاقیت ها، در مجلات و انتشارات ایرانی نیز قابل پیاده سازی است؟

 

اگر رسانه ای را با این توانایی می شناسید، در بخش نظرات معرفی کنید.

 

2 پاسخ
  1. کاربر مهمان
    کاربر مهمان says:

    هیچ رسانه ای توی ایران این داستانا رو نداره! باید رفت همون خارج
    الان یه پیک برتره که حداکثر کارش پرینت روی کاغذ کلفت تره!! والسلام

    پاسخ
  2. کاربر مهمان
    کاربر مهمان says:

    این تکنولوژی هنوز فکر نکنم در ایران باشد و اگر هم باشد، فروش اینچنین مجله ای بسیار سخت خواهد بود به دلیل قیمت تمام شده آن

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *