افزایش فروش کسب‌ و کارها و ۶ راهکار آسان

صنعت و حرفه فروش، هرروز راه خود را سریع‌تر پیش می‌گیرد و پیش از آن‌که بدانید، محصولاتی شبیه به محصول شما رونمایی می‌شود و سهم خود را از بازار می‌گیرد. ادامه مطلب …

درآمدزایی بیشتر از فعالیت‌های بازاریابی با ۵ راهکار

درآمدزایی در همه کسب‌وکارها حائز اهمیت است. از زمانی که شما اقدام به تولید محصول یا خدمات می‌کنید، هدف اولیه، درآمدزایی، آن‌هم از راه‌های مختلف و بهانه‌های جدید خواهد بود. ادامه مطلب …

۱۰ اشتباه مهلک در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

استارت آپ ها، مانند نهال درختان، در ابتدای کار بسیار شکننده‌اند. به همین دلیل حتی اشتباهات کوچک نیز می‌تواند به‌کلی زندگی آن‌ها را به خطر بیندازد. ادامه مطلب …

تجربه کاربری یا رابط کاربری؟

یک رویکرد مهم بازاریابی این است که شما باید محصول را با “چرا” به مشتری بفروشید. به این معنی که کاربر چیزی را که شما می‌فروشید را نمی‌خرد، چیزی که آن‌ها را به خرید مشتاق می‌کند، دلیل نهفته پشت فروش محصول/خدمت است. ادامه مطلب …

۳ اشتباه مهلک استارت آپ ها

بازار استارت آپ ها خیلی داغ شده است!! خیلی! این بازار داغ کم کم تمامی رشته ها را از آن خود کرده است. اخیراً دیگر نمیتوانید یک ایده را که به ذهنتان خورده است را تست کنید، چون، حتما یک نفر قبل شما این کار را انجام داده است.  ادامه مطلب …