چرا برندینگ باعث افزایش فروش می شود؟ – منصور کیارش

همه می دانیم هنگامی که مشتری برند آشنایی را در میان برندها می بیند، به احتمال زیاد از آن خرید می کند. اما دلیل این رویداد چیست؟ ادامه مطلب …

۳ راز موفقیت آمازون در اجرای برندینگ – منصور کیارش

در شهرهای بزرگ ایالات متحده، خرید از شرکت آمازون، امری کاملاً رایج است و گاهاً دریافت آن، ساعتی بیشتر زمان نمی برد. ادامه مطلب …

تاثیرات یک برند بر رفتارهای مشتریان – منصور کیارش

برندها ارزش دارند، طبق اعلام شرکت فوربس، اپل، ارزش ترین برند دنیا در سال ۲۰۱۲ با ارزش ۸۷٫۱ بیلیون دلار مشخص شد. ادامه مطلب …

تاثیر چشمگیر برندینگ برای کارکنان در هزینه های کسب و کارها

برندسازی برای کارمندان، رویکردی است که سالهای کمی است به عرصه برندینگ سازمانی وارد شده است توانسته عملکرد جالب توجهی را رقم بزند. ادامه مطلب …

چگونه برند کسب و کارمان را تقویت کنیم

چه حس کنید و چه حس نکنید، شما برند خودتان هستید. در واقع هرچه می کنید، از هدیه ها تا دریافت اطلاعات، به شهرت برندتان مرتبط است. ادامه مطلب …

فرصت هایی که برندسازی شخصی برای شما فراهم می آورد

اگر روی برندسازی شخصی تان سرمایه گذاری نکرده اید، مطمئن باشید فرصت های بسیاری را در کسب و کار و زندگی شخصی از دست داده اید. ادامه مطلب …

الزامات شروع یک کسب و کار چیست؟

شروع یک کسب و کار همیشه با چالش ها و مشکلاتی روبرو است. اما با چه راهکارهایی می توان این شروع را آسان تر کرد؟ ادامه مطلب …

بازاریابی برند چگونه است؟ – منصور کیارش

بازاریابی برند فرایندی است که شما جنبه ای خاص از صفات کسب و کارتان را به خریداران و افراد آشنا به کسب و کارتان القا می کنید. ادامه مطلب …

تفاوت بازاریابی و برندینگ چیست؟ – منصور کیارش

بعضی از کسب و کارهای ایرانی که با مفاهیم ابتدایی بازاریابی و برندینگ آشنایی دارند، در نقطه آغاز این دو فرایند، دچار سردرگمی می شوند ادامه مطلب …

از اشتباهات برندینگ درس بگیریم – پپسی، داو و اوبر

یکی از مشکلاتی که کسب و کارهای کوچک به آن دچار هستند، پیروی کورکورانه از کسب و کارهای بزرگ است. ادامه مطلب …