تاثیر چشمگیر برندینگ برای کارکنان در هزینه های کسب و کارها

برندسازی برای کارمندان، رویکردی است که سالهای کمی است به عرصه برندینگ سازمانی وارد شده است توانسته عملکرد جالب توجهی را رقم بزند. ادامه مطلب …

چگونه برند کسب و کارمان را تقویت کنیم

چه حس کنید و چه حس نکنید، شما برند خودتان هستید. در واقع هرچه می کنید، از هدیه ها تا دریافت اطلاعات، به شهرت برندتان مرتبط است. ادامه مطلب …

فرصت هایی که برندسازی شخصی برای شما فراهم می آورد

اگر روی برندسازی شخصی تان سرمایه گذاری نکرده اید، مطمئن باشید فرصت های بسیاری را در کسب و کار و زندگی شخصی از دست داده اید. ادامه مطلب …

الزامات شروع یک کسب و کار چیست؟

شروع یک کسب و کار همیشه با چالش ها و مشکلاتی روبرو است. اما با چه راهکارهایی می توان این شروع را آسان تر کرد؟ ادامه مطلب …

بازاریابی برند چگونه است؟ – منصور کیارش

بازاریابی برند فرایندی است که شما جنبه ای خاص از صفات کسب و کارتان را به خریداران و افراد آشنا به کسب و کارتان القا می کنید. ادامه مطلب …

تفاوت بازاریابی و برندینگ چیست؟ – منصور کیارش

بعضی از کسب و کارهای ایرانی که با مفاهیم ابتدایی بازاریابی و برندینگ آشنایی دارند، در نقطه آغاز این دو فرایند، دچار سردرگمی می شوند ادامه مطلب …

از اشتباهات برندینگ درس بگیریم – پپسی، داو و اوبر

یکی از مشکلاتی که کسب و کارهای کوچک به آن دچار هستند، پیروی کورکورانه از کسب و کارهای بزرگ است. ادامه مطلب …

بایدها و نبایدها در برندینگ شخصی – منصور کیارش

اجرای برندینگ شخصی بسیار ارزشمند است. در حقیقت اینکه از برند فردی شما ردپایی در فضای مجازی وجود داشته باشد، بسیار مهم است. ادامه مطلب …

برندینگ فردی — راهکارهایی برای برندسازی شخصی خیره‌کننده

اصطلاح برندینگ سال‌هاست تنها برای سازمان‌ها به‌کاربرده می‌شود، اما تکنیک‌هایی برای اجرای آن برای افراد نیز وجود دارد. ادامه مطلب …

هویت برند، آنچه شما باید آن را تعریف کنید

خودت را بشناس، اولین عبارتی است که برای تعریف شخصیت یک انسان لازم است و همین روش برای تعریف هویت یک برند نیز به کار می‌رود. ادامه مطلب …