هویت برند، آنچه شما باید آن را تعریف کنید

خودت را بشناس، اولین عبارتی است که برای تعریف شخصیت یک انسان لازم است و همین روش برای تعریف هویت یک برند نیز به کار می‌رود. ادامه مطلب …

راهکارهایی برای ارتقای برندینگ فردی و شغلی در سال آینده

در سال آینده بیش‌ازپیش برندینگ، نقش تعیین‌کننده‌ای در بازار ایفا خواهد نمود. زیرا میزان استفاده از برندینگ، با میزان رقابت کسب‌وکارها افزایش می‌یابد. ادامه مطلب …

ساخت برند در فضای آنلاین چگونه است؟

ساخت یک برند که به راحتی در یاد مشتریان باقی بماند و البته مردم آن را دوست داشته باشند، یک سرمایه بسیار مهم برای هر کسب و کاری محسوب می‌شود. ادامه مطلب …

مدیریت برند و ۵ ابزار مهم اجرای آن – منصور کیارش

شبکه‌های اجتماعی و دسترسی بسیار آسان همه اقشار جامعه به آن‌ها، واقعاً مایه نگرانی کسب‌وکارها است. ادامه مطلب …

درآمدزایی بیشتر از فعالیت‌های بازاریابی با ۵ راهکار

درآمدزایی در همه کسب‌وکارها حائز اهمیت است. از زمانی که شما اقدام به تولید محصول یا خدمات می‌کنید، هدف اولیه، درآمدزایی، آن‌هم از راه‌های مختلف و بهانه‌های جدید خواهد بود. ادامه مطلب …

اثربخشی برندینگ را چگونه اندازه‌گیری کنیم؟

کسب‌وکارها، باهدف جذب مشتریانی که آن‌ها را به یاد داشته باشند، سعی می‌کنند در تبلیغاتشان نام برندشان را به کار ببرند. حال‌آنکه آیا این روش برای کسب‌وکار، مشتریان وفادار به همراه داشته یا خیر؟ ادامه مطلب …

برند سازی برای تازه کارها: ۵ راهنمایی مهم برای ساخت شخصیت برند

زمان آن رسیده که صاحبان کسب‌وکار بتوانند خودشان قدم‌های اولیه را برای برند سازی کسب‌وکارشان بردارند. آن‌هم به این دلیل که شما بیشتر از هرکسی اهمیت می‌دهید برندتان چطور دیده شود. ادامه مطلب …

برندسازی و ۳ روش اصلی آن

برند سازی و ایجاد یک برند که باعث ماندگاری مشتریان شود، یکی از عوامل اصلی موفقیت یک کسب‌وکار به شمار می‌رود. همه کسب‌وکارها دوست دارند محصولات یا خدمات خود را به مشتریان وفادار بفروشند و ادامه مطلب …