تاثیرگذاری نحوه معرفی محصول یا خدمات در موفقیت برندینگ

نحوه معرفی محصول و یا خدمات یک کسب و کار، مستقیماً با تاثیرگذاری برند آن ارتباط دارد. در ادامه می توانید تاثیر نحوه معرفی را در یادآوری تبلیغ، آگاهی از برند، وابستگی پیام، تصمیم خرید و مطلوبیت بررسی کنید. ادامه مطلب …

راهکارهایی مفید برای تبلیغات و برندسازی تهیه غذا (کترینک)

موفقیت یا عدم موفقیت یک کترینگ، بر اساس تعداد مشتریان آن رقم می خورد، چه مشتریان تازه جذب شده و چه مشتریان تکراری. ادامه مطلب …

انواع تیم های هک رشد – بازاریابی، محصول و برندینگ

تیم هک رشد که در سازمان نقش بسیار حیاتی در زمینه رشد کسب و کار و رشد درآمدزایی آن ایفا می کند، می تواند در قالب های بسیاری انجام فعالیت کند. ادامه مطلب …

مشاوره برندینگ: تاثیر ماندگاری برند در ذهن مشتریان چگونه است؟

شاید بسیاری از کسب و کارها، به ارزش واقعی برندینگ پی نبرده باشند، اما در این مقاله، گزارشی از کسب و کارها منتشر می کنم که این ارزش را آشکار می کند. ادامه مطلب …

برندینگ کارکنان و ۹ قدم برای اجرا – منصور کیارش

هیچ گاه در گذشته داشتن نیروهایی با استعداد بالا و توان یادگیری، تا به این اندازه برای رشد کسب و کارها اهمیت نداشته است. ادامه مطلب …

اصول برندینگ چیست؟ آموزش ایجاد زیرساخت برای برند

فارغ از اینکه کسب‌وکار شما کوچک است یا بزرگ، مهم‌ترین جنبه هر کسب‌وکاری، اجرای صحیح برندینگ یا همان برند سازی است. ادامه مطلب …

برندینگ موثر، ترکیبی خلاق از روشهای برندینگ قدیمی و جدید

همیشه نزاع بر سر اینکه از روشهای قدیمی برای برندینگ استفاده کنیم یا جدید، وجود دارد. در گذشته تمرکز بر استفاده از راهکارهای قدیمی بود. ادامه مطلب …

چرا برندینگ باعث افزایش فروش می شود؟ – منصور کیارش

همه می دانیم هنگامی که مشتری برند آشنایی را در میان برندها می بیند، به احتمال زیاد از آن خرید می کند. اما دلیل این رویداد چیست؟ ادامه مطلب …

۳ راز موفقیت آمازون در اجرای برندینگ – منصور کیارش

در شهرهای بزرگ ایالات متحده، خرید از شرکت آمازون، امری کاملاً رایج است و گاهاً دریافت آن، ساعتی بیشتر زمان نمی برد. ادامه مطلب …

تاثیرات یک برند بر رفتارهای مشتریان – منصور کیارش

برندها ارزش دارند، طبق اعلام شرکت فوربس، اپل، ارزش ترین برند دنیا در سال ۲۰۱۲ با ارزش ۸۷٫۱ بیلیون دلار مشخص شد. ادامه مطلب …