درآمدزایی بیشتر از فعالیت‌های بازاریابی با ۵ راهکار

درآمدزایی در همه کسب‌وکارها حائز اهمیت است. از زمانی که شما اقدام به تولید محصول یا خدمات می‌کنید، هدف اولیه، درآمدزایی، آن‌هم از راه‌های مختلف و بهانه‌های جدید خواهد بود. ادامه مطلب …

اثربخشی برندینگ را چگونه اندازه‌گیری کنیم؟

کسب‌وکارها، باهدف جذب مشتریانی که آن‌ها را به یاد داشته باشند، سعی می‌کنند در تبلیغاتشان نام برندشان را به کار ببرند. حال‌آنکه آیا این روش برای کسب‌وکار، مشتریان وفادار به همراه داشته یا خیر؟ ادامه مطلب …

برند سازی برای تازه کارها: ۵ راهنمایی مهم برای ساخت شخصیت برند

زمان آن رسیده که صاحبان کسب‌وکار بتوانند خودشان قدم‌های اولیه را برای برند سازی کسب‌وکارشان بردارند. آن‌هم به این دلیل که شما بیشتر از هرکسی اهمیت می‌دهید برندتان چطور دیده شود. ادامه مطلب …