برنامه ریزی صحیح برای اجرای پروژه برندینگ آفلاین

برای اجرای یک پروژه برندینگ آفلاین که مبتنی بر مولفه های اینترنتی نباشد، می‌بایست عواملی را در نظر داشت که می تواند شهرت کسب و کار و فروش آن را تضمین کند ادامه مطلب …

چرا بسیاری از برندها عمر کوتاهی دارند؟ – منصور کیارش

ثبات برند، عاملی است که باعث ماندگاری طولانی تر برند در ذهن مخاطبان برندها می شود. در این مقاله تاثیرگذارترین عامل در این زمینه را بررسی می کنیم. ادامه مطلب …

بهترین راهکار عملیاتی کسب و کارها در بازار پرنوسان این روزها

بازار امروز ایران، بسیار دستخوش تغییرات شده است و هر قدم اشتباه، ممکن است به تعدیل نیرو، تعطیلی بخش یا ضرر هنگفت منجر شود. ادامه مطلب …

تفاوت بازاریابی برند و بازاریابی مستقیم چیست؟

بازاریاب هایی که در زمینه بازاریابی مستقیم فعالیت می کنند، غالباً افکاری خشک و ثابت در زمینه اجرای فعالیت هایشان دارند. ادامه مطلب …

چه انتظاری از کسب و کار ها می بایست داشت؟

آیا انتظار دارید با درخواست کمک از یک مشاور کسب و کار، بازاریابی یا برندینگ و یا حتی هک رشد، درآمد کسب و کارتان چندین برابر شود!؟ ادامه مطلب …

۵ قدم برندسازی پرسنل (برندینگ کارکنان) – منصور کیارش

برندسازی پرسنل (برندینگ کارکنان) فاکتوری بسیار کلیدی در استراتژی جذب کارکنان با استعداد در هر مجموعه ای است. ادامه مطلب …

چگونه میزان آگاهی از برند را افزایش دهیم؟ منصور کیارش

افزایش میزان آگاهی از برند، راهکاری است که کسب و کارهای نوپا تمرکز ویژه ای بر آن دارند و این فعالیت شامل شناساندن نامشان به مشتریان احتمالی می شود. ادامه مطلب …

دلیل موفقیت برندهایی که روی ورزش فوتبال تبلیغات می کنند

در برنامه های تلویزیونی بسیار مشاهده کرده ایم که برندها، سعی می کنند با استفاده از مسابقات فوتبالی، تبلیغات انجام دهند. ادامه مطلب …

بیشترین رنگ لوگو ۵۰۰ شرکت برتر فورچون چیست؟

طراحی و انتخاب رنگ در یک کسب و کار موضوعی بسیار تعیین کننده است، در ادامه به نسبت انتخاب رنگ ها در کسب و کارهای منتخب Fortune نگاه می کنیم. ادامه مطلب …

۴ راهکار عملی برای ایجاد ثبات در برندینگ – منصور کیارش

هیچ شکی نیست که تاثیرگذارترین راهکار در فرایند برندینگ، ثبات قدم و ثبات عملکرد در کل فرایند است و می تواند ذهنیت مشتریان را شکل دهی کند. ادامه مطلب …