بلوغ کسب و کارها با برندسازی روبه افزایش است – منصور کیارش

بلوغ کسب و کارها با برندسازی روبه افزایش است - منصور کیارشReviewed by Mansoor Kiarash on Oct 29Rating: 5.0بلوغ کسب و کارها با برندسازی روبه افزایش است - منصور کیارشبرندسازی و برندینگ، صنعتی روبه رشد و همه گیر شدن است. این صنعت به واسطه بلوغ کسب و کارها و البته به دلیل عدم توانایی در فروش، رشد می کند و در شرایط پایدار اقتصادی، می تواند به خوبی موفقیت کسب و کار را رقم بزند. اما در شرایط اقتصادی ناپایدار، برندسازی می تواند ثبات فروش را برای صاحبان مشاغل رقم بزند.

بازار مربوط به برندسازی و برندینگ، بازاری روبه جلو و در حال رشد است که این موضوع، بلوغ سازمانی و ایجاد تفکر نوین را در کسب و کارها نوید می دهد.

 

کسب و کارها که دیگر نمی توانند به خوبی گذشته، از تبلیغات سوددهی داشته باشند، مجبور به حرکت به سمت برندسازی و استفاده از مشاورین برندینگ می شوند.

 

اما گفته من بر چه اساس بنا شده؟ لطفا به تصاویر زیر دقت کنید:

 

برندسازی

 

این تصویر نشان دهنده جستجوی عبارت “برندسازی” است. بازار برند سازی، در کل، در سال ۱۳۹۷ افت اندکی را تجربه کرده، اما تا ماه آینده بهبود خواهد داشت.

 

برندسازی 5 سال

 

این تصویر نیز جستجوی همان عبارت در ۵ سال اخیر بوده است که نشان دهنده رشد کلی ذهنیت کسب و کارها دارد و جالب اینکه علاوه بر شهر تهران، استان اصفهان نیز، به سمت این بلوغ در جرکت است که تصویر زیر، نشان دهنده همین رویداد است.

 

شهرها برندسازی

 

البته این اتفاق، یک نشانه بد برای کسب و کارها نیز تلقی می شود، زیرا افزایش ناگهانی و گرایش کسب و کارها به سمت راهکاری جدید، احتمالا شکست را در آن حوزه افزایش می دهد و مشاوره برندسازی غیر اصولی، می توانند جزو دلایل اصلی آن باشند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *