ارتباط با منصور کیارش

برندینگ موثر، ترکیبی خلاق از روشهای برندینگ قدیمی و جدید

برندینگ موثر، ترکیبی خلاق از روشهای برندینگ قدیمی و جدیدReviewed by Mansoor Kiarash on May 31Rating: 5.0برندینگ، ترکیبی خلاق از روشهای برندینگ قدیمی و جدیدبرندینگ و برندسازی، ترکیبی از روش های جدید برندینگ و روش های قدیمی برندینگ و ساخت برند است. برای برند کردن یک کسب و کار، تنها نیاز نیست آن را با لوگو خوب طراحی کنید، یا اینکه جمله برند خاصی داشته باشید، هرچند این که معیارها باعث تقویت برند می شود. ساخت شخصیت برای برند، بسیار تاثیرگذارتر از سایر راهکارها در برندینگ است

همیشه نزاع بر سر اینکه از روشهای قدیمی برای برندینگ استفاده کنیم یا جدید، وجود دارد. در گذشته تمرکز بر استفاده از راهکارهای قدیمی بود.

 

اینکه شما یک وب سایت خوب، یک لوگو و بیانیه ماموریت داشته باشید و از عناوین زیبا، برای ایجاد برند قوی بهره ببرید. کسب و کارهای بزرگی نیز با استفاده از این راهکارها و بهره مندی از تبلیغات گسترده، تفاوتشان را با کسب و کارهای کوچک حفظ می کردند.

 

امروزه، بیشتر این راهکارها باقی مانده اند، اما بیشتر به عنوان پشتیبان برندینگ به کار می روند، در حالی که بیشترین تمرکز متود جدید، بر اعتبار ایجاد شده بر ثبات برند است.

 

ترکیب مورد نیاز برای برندینگ جدید را بخوانید:

 

 

برای برندینگ از تکنولوژی استفاده کنید

 

تکنولوژی این امکان را می دهد که بتوانید برندتان و محتواهای مربوطش را به تعداد بیشتری برسانید، زیرا از ۷ میلیارد انسان روی کره زمین، حدوداً ۳٫۶ میلیارد از اینترنت استفاده می کنند.

امروزه راهکارهای بسیاری برای متصل کردن برندتان با مشتری وجود دارد. می بایست سعی کنید برای بهره برداری از این فرصت، از مکانی را فراهم کنید که کاربران بتوانند هم با یکدیگر و هم از شما درباره برندتان سوال بپرسند.

 

 

اجتماعی باشید

 

ابزار برندینگ آنلاین

 

شبکه های اجتماعی، بخش لاینفک کسب و کارهای امروزی است. با سهولت استفاده از شبکه های اجتماعی، این ابزار به یکی از ارزان ترین راهکارهای جذب مشتری تبدیل شده است.

 

اما مهم این است که بدانید چگونه برندتان را از طریق شبکه های اجتماعی با پررنگ کردن شاخص های کسب و کار معرفی کنید.

 

با انتخاب رسانه ای که کاربرانتان از آن استفاده می کنند، می توانید بیشترین راندمان را در توزیع اطلاعات داشته باشید. پس سعی کنید صدای آنها را بشنوید و محتوایی را فراهم کنید که آنها دوست دارند و موفق شوید.

 

 

آماده مخلوط کردن باشید

 

ما هنوز هم به راهکارهای نسل پیشین برندینگ شامل لوگو، وب سایت و بیانیه برندینگ نیازمندیم تا با سایر روشهای جدید آنها را ترکیب کنیم. می بایست با استفاده از این راهکارها، می توانیم تصمیم بگیریم کجا، بیشترین میزان انرژی و هزینه مان را تخصیص دهیم.

سعی کنید با بهره مندی از اطلاعات و دستاوردهای نسل قبلی، بهترین رسانه را برای ارتباط با مشتریان انتخاب کنیم. اینستاگرام، فیس بوک و پیام رسان ها نمونه های خوبی از این ابزارها هستند.

 

 

پادکست ها را دست کم نگیرید

 

پادکست ها یکی از بهترین رسانه برای معرفی برند هستند، به صورتی که در دو سال اخیر، گرایش شدید کسب و کارها را به این رسانه مشاهده کرده ایم.

با توجه به اینکه بیشتر کسانی که ا پادکست ها بهره می برند، مایلند در خانه کسب و کاری داشته باشند، می توان نتیجه گرفت با استفاده از پادکست، می توانید تبلیغات دهان به دهان را افزایش دهید.

 

 

دانش تان را برند کنید

 

در کنار کسب و کار، سعی کنید دانش خودتان را نیز برند کنید. مطمئن باشید برند کردن شخصیتی که صاحب کسب و کار است، می تواند به خوبی، در تقویت برند کسب و کار تاثیرگذار باشد.

زمانی که دانسته های ارزشمندتان را به اشتراک بگذارید و به داشتن دانش در آن زمینه مشهور شوید، می توانید موفقیت های قابل توجهی را در کسب و کارتان تجربه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *