برندینگ

برندینگ (Branding)

برندینگ یا همان برندسازی، فرایند مدیریت کردن شهرت یک کسب و کار است که در آن، از میان همه خصوصیت های مربوط به یک برند، به دنبال انتخاب تاثیرگذار ترین عوامل بوده تا آن را برای مشتریان پررنگ تر و شفاف تر کند.

فارغ از اینکه کسب‌وکار شما کوچک است یا بزرگ، مهم‌ترین جنبه هر کسب‌وکاری، اجرای صحیح برندینگ یا همان برند سازی است.

برند شما، قولی است که شما به مشتری می‌دهید.

این برند شماست که به مشتریان می‌گوید باید از شما چه انتظاری داشته باشند و این انتظار است که باعث ایجاد تفاوت بین برند شما و برند رقیبتان می‌شود.

در حقیقت، شما نمی‌توانید همه‌چیز برای همه‌کس باشید! پس اینگونه سعی نکنید! شما باید جامعه ای با مشخصاتی خاص را در نظر بگیرید و به‌صورت تخصصی در صنعتتان فعالیت کنید تا بتوانید فعالیت های برندینگ را به خوبی راهبری نمایید.

حضور یک مشاور برندینگ در کنار سازمان، می تواند تا حد قابل توجهی در میزان تاثیر پذیری مشتریان موثر باشد.

از طرفی این روزها، حجم بسیار زیادی از برندهای غیر تولیدی و خدماتی، به سمت و سوی برندسازی فردی کشیده شده اند. اجرای برندینگ شخصی بسیار ارزشمند است. بسیاری از صاحبان کسب وکارها و افرادی که قصد ساخت برند فردی دارند، به سمت طراحی وب سایت های شخصی و البته همراستا با خدماتشان پیش رفته اند. این عملکرد اشتباه یا قدیمی نیست، دلیل آن،احساس نیاز برای به جای گذاشتن یک ردپای آنلاین از برند فردی در دنیای مجازی است.

در تحقیقات انجام شده، ۵۲% از فروشندگان اعلام می کنند به دلیل نداشتن هیچ نشانی در اینترنت است که نمی توانند مشتریانشان را برای خرید دوباره ترغیب کنند.

از طرفی، ۹۵% یک جامعه نمونه متخصص، ادعا کردند ساخت برند فردی برای آنها یک متمایز کننده جدی محسوب می شود.

خدمات برندینگ

خدمات در مشاوره و اجرا برندینگ:

 

* بهینه سازی سبد برند

* هویت سازی بصری

* هویت سازی مفهومی

* اجرای برندینگ در شبکه های اجتماعی

* بهبود جایگاه برند

* تدوین و اجرای کمپین های برندینگ و افزایش آگاهی از برند

و مدیریت جامع برند و نام تجاری

اخرین مقالات برندینگ

آیا از مشاور برندینگ سوالی دارید؟