مشاوره برندینگ: تاثیر ماندگاری برند در ذهن مشتریان چگونه است؟

مشاوره برندینگ: تاثیر ماندگاری برند در ذهن مشتریان چگونه است؟Reviewed by Mansoor Kiarash on Jun 26Rating: 5.0مشاوره برندینگ، تاثیر ماندگاری برند در ذهن مشتریان چگونه است؟در مقام مشاوره برندینگ، می بایست اشاره کنم کسب و کارهایی که ترس از اجرای برندینگ به عنوان یک رویکرد پر هزینه دارند، با اطلاعاتی که درباره تاثیر برندینگ در تصویر ارائه می شود، می توانند تصمیم جدیدی برای اجرا یا عدم اجرای یک پروژه برندینگ اتخاذ کنند. می توان با استفاده از برندینگ، هزینه های یک پروژه های تبلیغاتی را پوشش داد و آن را صرف گسترش کسب و کار نمود.

شاید بسیاری از کسب و کارها، به ارزش واقعی برندینگ پی نبرده باشند، اما در این مقاله، گزارشی از کسب و کارها منتشر می کنم که این ارزش را آشکار می کند.

 

مشاوره برندینگ: به عنوان یک مشاور برند که با کسب و کارهای بسیاری در این زمینه کار کرده ام، می خواهم به شما این نوید را بدهم که ماندگاری برند شما در ذهن کاربران، می تواند تا حدود ۳۱% افزایش فروش را به همراه داشته باشد.

 

تاثیر برندینگ در فروش

 

تصویری که مشاهده کردید، تاثیر مولفه Brand Lift (برند لیفت) را به نمایش گذاشته است. این مولفه در اصطلاحات عامیانه به ماندگاری برند، در ذهن مشتریان در روزهای پس از مشاهده اولیه اشاره می کند.

 

جالب اینجاست که نرخ متوسط فروش کسب و کارها از تبلیغات، حدوداً ۴% بوده که با توجه به داده های آماری فوق، اجرای صحیح برندینگ، می تواند به اندازه اجرای چند کمپین تبلیغاتی موثر واقع شود.

 

برای مشاوره برندینگ، به صفحه برندینگ مراجعه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *