رابط کاربری یا تجربه کاربری

تجربه کاربری یا رابط کاربری؟

یک رویکرد مهم بازاریابی این است که شما باید محصول را با “چرا” به مشتری بفروشید. به این معنی که کاربر چیزی را که شما می‌فروشید را نمی‌خرد، چیزی که آن‌ها را به خرید مشتاق می‌کند، دلیل نهفته پشت فروش محصول/خدمت است. ادامه مطلب …

استارت آپ

۳ اشتباه مهلک استارت آپ ها

بازار استارت آپ ها خیلی داغ شده است!! خیلی! این بازار داغ کم کم تمامی رشته ها را از آن خود کرده است. اخیراً دیگر نمیتوانید یک ایده را که به ذهنتان خورده است را تست کنید، چون، حتما یک نفر قبل شما این کار را انجام داده است.  ادامه مطلب …