استراتژی بازاریابی دیجیتال

برای تبلیغات تا پایان سال، چه مسیری را ادامه دهیم؟

در تحقیقات انجام شده در سال گذشته، مشخص شد رده سنی ۱۸ الی ۳۴ ساله، مایلند تا از بنرهای تبلیغاتی دوری کنند و روی آن کلیک نکنند، حتی بیش از تبلیغات تلویزیونی. ادامه مطلب …

هک رشد لباس فروشی

نمونه عملی هک رشد برای یک فروشگاه لباس

هک رشد در بسیاری از سازمانها در حال اجرا است. در یکی از کسب و کارهای آنلاین لباس فروشی به نام Nasty Gal، به بررسی ساده نمونه می پردازیم. ادامه مطلب …

تبلیغ خوب

تاثیرگذاری نحوه معرفی محصول یا خدمات در موفقیت برندینگ

نحوه معرفی محصول و یا خدمات یک کسب و کار، مستقیماً با تاثیرگذاری برند آن ارتباط دارد. در ادامه می توانید تاثیر نحوه معرفی را در یادآوری تبلیغ، آگاهی از برند، وابستگی پیام، تصمیم خرید و مطلوبیت بررسی کنید. ادامه مطلب …

تبلیغات تهیه غذا

راهکارهایی مفید برای تبلیغات و برندسازی تهیه غذا (کترینک)

موفقیت یا عدم موفقیت یک کترینگ، بر اساس تعداد مشتریان آن رقم می خورد، چه مشتریان تازه جذب شده و چه مشتریان تکراری. ادامه مطلب …

تیمهای هک رشد

انواع تیم های هک رشد – بازاریابی، محصول و برندینگ

تیم هک رشد که در سازمان نقش بسیار حیاتی در زمینه رشد کسب و کار و رشد درآمدزایی آن ایفا می کند، می تواند در قالب های بسیاری انجام فعالیت کند. ادامه مطلب …