رمز ثبات یک برند

چرا بسیاری از برندها عمر کوتاهی دارند؟ – منصور کیارش

ثبات برند، عاملی است که باعث ماندگاری طولانی تر برند در ذهن مخاطبان برندها می شود. در این مقاله تاثیرگذارترین عامل در این زمینه را بررسی می کنیم. ادامه مطلب …

آزمودن هک رشد

استراتژی رشد در بازاریابی برای یک هکر رشد – منصور کیارش

آیا با ماتریس انسف آشنایی دارید؟ این ماتریس استراتژی های ۴ گانه محصول بازار را ارائه می کند و هر یک را برای بازه ای زمانی پیشنهاد می دهد. ادامه مطلب …

مشتری حساس به قیمت

تکنیک های فروش برای مشتریان حساس به قیمت

اینکه محصول شما گران است، دلیلی اصلی حساسیت مشتریان نسبت به قیمت نیست، در ادامه بررسی می کنیم چرا مشتری، نسبت به قیمت حساس است. ادامه مطلب …

آیا تبلیغات چاپی هنوز زنده است؟ منصور کیارش

همانطور که پیش از این نیز اشاره کرده بودم، تبلیغات چاپی مدت‌هاست که مسیر افول و روبه مرگ را پیش گرفته و تقریباً راه فراری از آن وجود ندارد. ادامه مطلب …

وضعیت کنونی بازار

بهترین راهکار عملیاتی کسب و کارها در بازار پرنوسان این روزها

بازار امروز ایران، بسیار دستخوش تغییرات شده است و هر قدم اشتباه، ممکن است به تعدیل نیرو، تعطیلی بخش یا ضرر هنگفت منجر شود. ادامه مطلب …