تبلیغ با فوتبال

دلیل موفقیت برندهایی که روی ورزش فوتبال تبلیغات می کنند

دلیل موفقیت برندهایی که روی ورزش فوتبال تبلیغات می کنندReviewed by Mansoor Kiarash on Aug 11Rating: 5.0دلیل موفقیت برندهایی که روی ورزش فوتبال تبلیغات می کنندفوتبال و سایر ورزشها در 4 سال اخیر، پیشرفت قابل توجهی در صنایع داشته اند. این پیشرفت و گرایش مردم به سمت آن، می تواند فضای بسیار مساعدی را برای تبلیغ کردن یک برند، ایجاد کند. بازاریابی برندهایی که خدماتی را برای جوانان ارائه می کنند، می تواند در فرایند تبلیغ برند در مجامع ورزشی، قدرت پذیرد.

در برنامه های تلویزیونی بسیار مشاهده کرده ایم که برندها، سعی می کنند با استفاده از مسابقات فوتبالی، تبلیغات انجام دهند.

 

این تبلیغات شامل ارسال نتیجه و پیش بینی آن، از نرم افزارهای موبایلی (وابسته به ارسال کد) گرفته تا سرویس های تهیه غذا را شامل می شوند و در این مقاله قصد داریم صحت یا اشتباه این راهکارها را ارزیابی کنیم.

 

در مطالعه انجام شده در سال گذشته میلادی، گرایش مردم، در زمینه فوتبال بیش از سایر ورزش ها بوده است و این گرایش استفاده از کانال های تبلیغاتی را برای کسب و کارها منطقی‌تر می کند.

 

رشد علاقه به فوتبال

 

به کسب و کارهایی که نمی توانند از پس هزینه های اجرای تبلیغات در تلویزیون یا رسانه های گران دیگر برآیند، پیشنهاد می کنم از رسانه هایی نظیر کانالهای تلگرامی یا باشگاه های مشتریان فوتبالی بهره ببرند.

 

این کانال ها به دلیل اینکه توانسته اند حجم زیادی از جوانان را در میان خود داشته باشند، می تواند فضای بسیار خوبی برای تبلیغات آتی برای کسب و کارهای خدماتی باشد. جالب اینکه ورزش فوتبال، توانسته به طور متوسط، چیزی در حدود ۷۰% از بانوان را نیز به سمت خود بکشاند که رویدادی بسیار حائز اهمیت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *