تبلیغات تهیه غذا

راهکارهایی مفید برای تبلیغات و برندسازی تهیه غذا (کترینک)

راهکارهایی مفید برای تبلیغات و برندسازی تهیه غذا (کترینک)Reviewed by Mansoor Kiarash on Jul 10Rating: 5.0راهکارهایی مفید برای تبلیغات و برندسازی تهیه غذا (کترینک)تبلیغات کترینگ (تهیه غذا) و تبلیغات کترینگ دو بال اصلی برای افزایش فروش در صنعت غذا و مخصوصاً تهیه غذا می باشد. کسب و کارهای کترینگ که این روزها با افزایش بازار در بحث عرضه غذا روبرو هستند، مداماً در حال از دست دادن بازار پر سودشان هستند. بازاریابی کترینگ با چند راهکار قابل پیشرفت است که در ادامه با آن روبرو خواهیم شد.

موفقیت یا عدم موفقیت یک کترینگ، بر اساس تعداد مشتریان آن رقم می خورد، چه مشتریان تازه جذب شده و چه مشتریان تکراری.

 

راهکارهای بسیاری می تواند باعث افزایش فروش یک کترینگ شود و در ادامه من به چند راهکار ساده و منطقی اشاره خواهم کرد:

 

۱٫ تمرکز بر تبلیغات دهان به دهان

 

تبلیغات دهان به دهان واقعا یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی برای تهیه کنندگان غذا است. اگر غذا باب میل خریدار باشد، به راحتی می توان از وی برای معرفی تهیه غذا به سایرین بهره برد.

اما نکته اینجاست که رضایت کامل زمانی حاصل می شود که تهیه غذا، دقیقا سلیقه مشتریانش را بشناسد و بتواند آنها را راضی نگه دارد.

 

۲٫ خاص بودن، رمز اصلی برند

 

شاید بتوانید به دستور خاصی از پخت کیک یا دستوری از پخت کباب دست پیدا کنید. پس بگذارید سایرین بدانند شما چقدر خاص و نوآور هستید و برند شما از سایرین جدا شود.

در یک بستر اجتماعی یا وب سایت، به خوبی درباره خاص بودن غذا یا پیش غذایتان توضیح دهید تا بتوانید توجه بیشتری را به خود جلب کنید. برندینگ، به نوعی برای یک کترینگ در این مرحله شکل می گیرد.

 

۳٫ تکمیل جلوه بصری کسب و کار

 

هر کترینگ، می بایست ۳ جلوه اجتماعی داشته باشد:

 

۱٫ یک بروشور عالی، با تصاویری با کیفیت و با جزئیات

۲٫ یک اکانت شبکه اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام

۳٫ یک کانال ویدیویی که بتواند تمایز کسب و کار و سایرین را نشان دهد

 

ساخت دقیق شخصیت برند، رمز موفقیت یک تهیه غذا است.

 

۴٫ استفاده از مشتریان فعلی

 

می بایست از مشتریان خواست تا دایره آشنایان نزدیک را به کسب و کار معرفی کنند. اگر این اتفاق بیفتد، شما به ازای هر مشتری ۳ مشتری را جذب خواهید نمود.

البته مهمترین کار در این بخش، استراتژی مورد استفاده برای جذب خواهد بود که می بایست بی نقص باشد.

 

۵٫ افزایش ریسک پذیری در فصول پر طرفدار

 

در ایران فصولی هست که تقاضا در آنها، بیش از همیشه سفارشات اوج می گیرند. غالب کترینگ ها، در این بازه با تقاضای برآورده نشده روبرو می شوند.

شاید منطقی باشد که در این مدت، کترینگ حوزه و منطقه فعالیتی خود را گسترش دهد تا بتواند سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند. این افزایش درآمد می تواند به خوبی برای کسب و کار، فرصت رشد را ایجاد کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *