فرصت هایی که برندسازی شخصی برای شما فراهم می آورد

فرصت هایی که برندسازی شخصی برای شما فراهم می آوردReviewed by Mansoor Kiarash on Apr 14Rating: 5.0فرصت هایی که برندسازی شخصی برای شما فراهم می آورددلایل ساخت برند شخصی و فرصت هایی که در برندسازی شخصی مطرح می شود، باعث می شود شما به عنوان یک برند، هر روز موفقیت های بیشتری کسب کنید و کسب و کارتان به عنوان یک برند شخصی، سودآورتر شود و درآمد شما نیز به عنوان یک برند بیشتر از یک فرد عادی خواهد بود.

اگر روی برندسازی شخصی تان سرمایه گذاری نکرده اید، مطمئن باشید فرصت های بسیاری را در کسب و کار و زندگی شخصی از دست داده اید.

 

برندینگ شخصی به این معنی است که افراد خودشان و تجارب کاری و البته تخصص هایشان را به عنوان یک برند معرفی می کنند.

 

چرا برند شخصی به شما کمک می کند؟ می توانید دلایل آن را در ادامه بخوانید:

 

 

۱٫ فرصت ها شما را می یابند

 

اگر شما پافشاری برای معرفی خودتان و تخصصتان در زمینه ای خاص داشته باشید و البته برند شخصیتان جذاب باشد، مشتریان، فروشنده ها و نویسندگان در آن حوزه خاص، مطمئناً اول به شما مراجعه می کنند.

 

زیرا شما، خودتان شهرتتان را شکل داده اید و منتظر ایجاد اعتماد نخواهید بود.

 

 

۲٫ شبکه اجتماعی آنلاین تان گسترده می شود

 

اگر برندسازی را در مسیر صحیحی به کار برده باشید، کاربران به سمت شبکه های اجتماعی شما پیش می روند. این اتفاقی است که برای من رخ می دهد و مداماً درخواست هایی در شبکه های لینکداین و اینستاگرام دریافت می کنم.

 

به یاد داشته باشید که تعداد آشنایان شما، با شهرت شما در ارتباط است.

 

 

۳٫ شبکه اجتماعی آفلاین، قوی تر از گذشته

 

من خودم را چگونه معرفی می کنم؟ باید تمرکز من بر تخصص هایم باشد و در سمینارها و صحبت ها، طوری پیش بروم که افرادی که مرا می شناسند، به خوبی من را به یاد داشته باشند.

 

این زمان است که اگر دوستان وی از او درباره مشاور برند سوالی بپرسند، او مرا معرفی خواهد کرد.

 

و بدانید که قویترین مدل خرید وابسته به تبلیغات دهان به دهان است.

 

 

۴٫ استخدام می شوید

 

طبق یک بررسی انجام شده توسط موسسه SHRM، ۸۴% از افرادی که برای استخدام کارمند اقدام می کنند، اهدافشان را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند.
حال آنکه این شبکه اجتماعی آنلاین باشد یا آفلاین. پس تاثیرات برند بودن به عنوان یک نفر را هرگز نادیده نگیرید.

 

 

۵٫ اعتماد به نفس

 

مطمئناً کسی که “همه کاره و هیچ کاره” است به اندازه کسی که متخصص رشته ای مانند برندینگ است، اعتماد به نفس ندارد و به دانسته هایش تکیه نمی کند.
این اعتماد به نفس روزاروز، توان شما را برای موفقیت بیشتر بیشتر می کند.

 

نگذارید دشمن اصلی رشدتان، ذهن خودتان باشد، تخصصی کار کنید و منتظر نتایج خوب باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *