هک رشد موفق

تیم هک رشد موفق چگونه کار می کند؟

تیم هک رشد موفق چگونه کار می کند؟Reviewed by Mansoor Kiarash on Jun 19Rating: 5.0تیم هک رشد موفق چگونه کار می کند؟تیم هک رشد موفق که همیشه با یک هکر رشد موفق و با قابلیت همراه است، می بایست قابلیت های تیم هک رشد موفق در کلاس جهانی را داشته باشد. مواردی که باعث می شود یک نمونه هک رشد موفق ایجاد شود، شامل حداقل این 5 مورد است که در ادامه مقاله موفقیت در هک رشد به آن اشاره شده است.

اگر می خواهید راندمان عملکرد تیم هک رشدتان را بالا ببرید، می بایست سعی کنید مانند تیم های هک رشد موفق قدم بردارید.

 

این تیم ها عاداتی دارند که در ادامه، به بررسی دقیق تر آنها می پردازیم:

 

 

۱٫ آنها به عدد و رقم نگاه می کنند

هک رشد، جایی برای اجرای عملیات بر اساس احساسات اعضا نیست. در تیم هک رشد تنها عدد و رقم است که دستور اجرایی بعدی را صادر می کند.

یک هکر رشد موفق، به دنبال روندهای روبه‌رشد و روبه‌افول می گردد و بسته به شرایط آنها تصمیم می‌گیرد.

 

 

۲٫ آنها بسته به تغییرات بازار منعطف هستند

تیم هک رشد موفق، دید بسیار عمیقی نسبت به حرکات و تغییرات سریع بازار دارد. اینکه یک ابزار در بازاریابی چگونه تغییر ماهیت کاربری می دهد و با استفاده از دانش کاربران، استفاده از ابزارها را مدیریت می کنند.

نمود بارز این تغییرات در فعالیت های SEO و تغییرات الگوریتم های گوگل مشهود است.

 

 

۳٫ آنها فرایند رشد را درک می کنند

همه می دانیم که هک رشد فرایند ساخت فرضیه و آزمون کردن آنهاست. اینکه بخواهیم در هر مرحله از فرضیه های بسیار جدیدی بهره ببریم، باعث می شود پراکندگی زیاد، شکست هک رشد را رقم بزند.

هکر رشد، می بایست همواره نگاه عمیقی به تجارب کسب شده از طریق هک رشد داشته باشد. او می داند اگر اجرای یک فرضیه، درآمدی در پی نداشته باشد، عملا کارایی ندارد.

 

حل مشکل هک رشد

 

 

۴٫ آنها به دنبال محصول منحصر به فرد هستند

در جعبه ابزار هک رشد، ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که می توان با آنها بازاریابی یا برندینگ را بهینه سازی کرد. اما، نکته اینجاست که هک رشد، تنها به این تکنیک ها بسنده نمی کند، این روش به دنبال اصلاح محصول می رود.

بهینه سازی روش های طراحی محصول بر اساس UX، می تواند به خوبی در افزایش رشد فروش آن موثر باشد. لذا هکر رشد، می بایست همیشه محصول را نیز به بوته آزمایش بگذارد..

 

 

۵٫ آنها ذهن شلوغ و متفاوتی دارند

هکرهای رشد موفق، بیش از آنکه در فرایندهای اجرایی محصول غرق شوند، به میزشان تکیه می زنند و سعی می کنند: محصول را برای استفاده راحت تر طراحی کنند، جنبه جدیدی در محصول ابداع کنند، متن جذابی برای مشتریان تولید کنند، مشتریان را بیشتر بشناسند و در مجموع، فعالیت هایی دارند که سایر مدیران از آن غافلند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *