۴ عبارت که در بازاریابی ایمیلی منسوخ شده اند

4 عبارت که در بازاریابی ایمیلی منسوخ شده اندReviewed by Mansoor Kiarash on Mar 1Rating: 5.04 عبارت که در بازاریابی ایمیلی منسوخ شده اندعبارات مورد استفاده شده در بازاریابی ایمیلی که در واقع موارد مهمی در ایمیل مارکتینگ هستند که در افزایش کارایی بازاریابی ایمیلی تاثیر گذار است. بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل انبوه، یکی از بهترین راهکارهای بازگرداندن مشتری است.

استفاده از عبارات کلیشه ای در بازاریابی ایمیلی چندان جذابیت ندارد. اما بدتر از آن استفاده مکرر و بیش از حد از آنهاست.

 

در حقیقت ایمیلی که در خاطر خریداران شما باقی بماند و از نظر زمانی خواندن آن برایشان به صرفه باشد، هدف اصلی در بازاریابی ایمیلی است.

 

برای اینکه بهتر بتوانید از ظرفیت ارسال ایمیلتان بهره ببرید، می بایست از به کار بردن این کلیشه ها خودداری کنید:

 

 

۱٫ امیدوارم خوب باشید

 

به نظر من این عبارت پیش از اینکه بخواهد یخ رابطه را آب کند، سعی میکند بسیار گرم و مهربان باشد، در صورتی که شاید بیش از واقعیت، یک تعارف ساده باشد.

 

شاید بهتر باشد به جای استفاده از این عبارت، مستقیم به سراغ هدف اصلی برای ایمیل برویم.

 

آقای X ایمیل شما را به من داده است

 

برای موضوع X مزاحم میشوم

 

ما یکدیگر را در X ملاقات کردیم

 

 

۲٫ بر اساس آخر صحبتمان . . .

 

این کلیشه، شاید تاثیر منفی چندانی نداشته باشد، اما گفتار خردمندانه ای نیست. شاید این عبارت، محترمانه عبارت “همانطور که قبلا گفتم” باشد.

 

می توانید به جای اصلاح ذکرشده، از جملات زیر استفاده کنید:

 

پس از اینکه شما X را بیان کردید، من تصمیم گرفتم . . .

 

با کمال تشکر نسبت به صبر و حوصله تان، چند چیز غیر منتظره رخ داده است که . . .

 

 

۳٫ بابت تاخیر در پاسخ عذرخواهی می کنم

 

شاید استفاده از این عبارت کاملا رایج باشد، اما آیا این عاملی برای مناسب بودن آن است؟

 

شاید بهتر باشد با جای اینکه دیرشدن پیام را خودتان به رخ بیننده بکشید، بهتر باشد از عبارتی مانند زیر استفاده کنید:

 

از صبرتان ممنون، چند اتفاق غیر منتظره رخ داد

 

میخواستم برای پاسخ بیشتر وقت بگذارم

 

از صبرتان ممنونم

 

 

۴٫ بهترین

 

واژه بهترین هیچ مشکلی ندارد، البته هیچ نقطه مثبت و روشنی هم ندارد. این عبارت متعلق به کسی نیست و قابل حفظ کردن برای کسب و کار شما هم نخواهد بود.

 

پس سعی کنید همیشه برای بهترین، یک عبارت، مخصوص کسب و کارتان بیابید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *